Waar een Willis... is een Gwen???

Benn Jordan had het er laatst ook over:


Hahha herkenbaar, maar ook weer niet. Vooral in Amerika zijn ze binnen de HipHop scรจne heel hartelijk tegenover mij, dus dat is leuk! Ik speel trouwens ook Bas, dus geen viool voor mij hahahahaha
 
haha, goed ik ben komputers zo gewend, het ging vanzelf, deze weg. persoonlik. maar heb zelf geen enkele voorkeur, in de zin van, zo moet het voor iedereen. het werkt voor mij, zoals je zegt, en wat jij hebt, werkt voor jou, zeer goed zelfs.

wat @klinkske opmerkt, en ik zie nu @djazid , de ben jordan video heeft geplaatst. goed dat ie dat doet, ik ken de problematiek, dus stond niet zo versteld, toch goed om je zelf op te frissen. al ben ik zelf man, ik stoor me intens aan man-vrouw gedoe, alsof dat iets is... blauwe - rode vlag (psychologisch experiment), je deelt mensen in groepen, en voila!
alle ellende begint bij de geboorte; is het een jongen of een meisje? daar ligt het begin, de bron van alles wat fout gaat. (een boutade, maar wellicht..)
(ik houd me hier al heel lang mee bezig.. filosofische tic...)

ik wilde een paar dagen geleden nog een artikel plaatsen in een thread, over vrouw als synth pioneers, zelfs vrouwen die later zelf veel hebben bijgedragen, kwamen er ook na een tijd pas achter, dat er vrouwen voor hun waren, die veel invloed hebben gehad. vrouwen worden weggeschreven in de geschiedenis.

zal die thread eens openen, sowieso bizonder, de BBC tijd, waar ze bang waren dat al die apparatuur gevaarlik was, en een vrouw? toch, een vrouw kwam er, en was onmiskenbaar van grote invloed.

ik vond je kontakt link wel grappig.., and love letters. sja, dat laat het al zien.

en synthforum, sja...., mannen! ik haat die woorden eigenlik. goed.

back to music! (ondertussen luister ik lekker PJ Harvey...)
In Nederland merk ik dat de discussie meer leeft dan in andere landen vooral binnen de Hip Hop cultuur. Maar weet je, gewoon positief blijven doorduwen en mijn eigen ding blijven doen! Is toch altijd het beste. Komt het allemaal vanzelf goed โœŒ๐Ÿฝ
 
Welkom!

Andere forumleden die into HipHop en Modulair zijn:
@Krek (meer TripHop dacht ik)
@Kypski_
@Q-bus

Jade (Dawless Jamming) is ook actief op het MI-Forum (mocht je willen connecten).

Levende legende Suzanne Ciani is misschien het checken waard.
Dope!! Een hoop namen ken ik, maar degene die ik nog niet ken ga ik zeker checken! Thanks voor de tips. Leuk!
 
Welkom:baco: Leuk om te zien dat er ook nog vrouwen zijn met een voorliefde voor synths/muziektechnologie:okdan:
 
Net even gecheckt, klinkt allemaal erg goed. MS. ANA LOGUE is volgens mij het enige gemixt met synths? Tunnel Vision is wel erg lekker. Een soort van lo-fi Jean Michel Jarre sfeertje. Dit is wel het soort muziek waar ik graag naar luister. Ik zal het in de auto nog eens aan zetten.
 
Net even gecheckt, klinkt allemaal erg goed. MS. ANA LOGUE is volgens mij het enige gemixt met synths? Tunnel Vision is wel erg lekker. Een soort van lo-fi Jean Michel Jarre sfeertje. Dit is wel het soort muziek waar ik graag naar luister. Ik zal het in de auto nog eens aan zetten.
Niet helemaal. Maar synths zijn bij de rest een beetje op de achtergrond. Ben nu bezig met een project met alleen maar synths, dus dat wordt leuk ๐Ÿ˜Š
Thanks voor het luisteren! ๐Ÿ˜
 
Back
Top