Waar een Willis... is een Gwen???

Willis13

Nieuwkomer
Lid sinds
6 Maart 2021
Berichten
19
Locatie
Nederland
Hi mijn screen naam is Willis maar in het dagelijks leven heet ik Gwen (ja een vrouw). Ik ben een hiphop producer die zich bezig houdt met Modular synths. Mocht je iets van mij willen horen dan kan je op spotify opzoek gaan naar Miss Tahloulah May (dat ben ik 😁). Verder ben ik heeel erg opzoek naar Maths. Mocht er iemand zijn die er een te koop heeft dan hoor ik het graag. Leuk om hier te zijn!
 
Welkom! Hiphop en modulars, ben geen expert op het gebied van modulars en nog minder op het gebied van hiphop :D maar dat klinkt mij als een combinatie je niet veel tegenkomt. Leuk! :)

Edit: mss heb je het al gezien, maar bovenaan de pagina zie je "MP Vraag", voor het plaatsen van oproepen als je gear zoekt.
 
Laatst gewijzigd:
Welkom! Hiphop en modulars, ben geen expert op het gebied van modulars en nog minder op het gebied van hiphop :D maar dat klinkt mij als een combinatie je niet veel tegenkomt. Leuk! :)

Edit: mss heb je het al gezien, maar bovenaan de pagina zie je "MP Vraag", voor het plaatsen van oproepen als je gear zoekt.
Top thanks, ik heb zojuist een post aangemaakt.
 
Welkom! :W

Heb wat tracks van je geluisterd (op SoundCloud): gruizig en trippy, lekker!
 
Welkom. Ik ga je muziek binnenkort eens checken. Op zich wel in mijn straatje (syntesizers + vinyl + golden age samplers)
 
Lijkt me heel verstandig jezelf een mannen naam te geven in 't wereldje, dat maakt dat 't haantjes gedrag enz al lekker aan je voorbijgaat. Mocht dat je doel zijn.
Hiphop & modular klinkt alvast als een bijzondere combo. Welkom.
Toeval wil dat ik recent hoorde dat radio centraal een vrouwendag deed en ze het gebrek aan vrouwelijke producers aankaarten. Go go!
Nu ga ik vergeten dat je een vrouw bent zodat ik onbevooroordeeld kan lezen en luisteren in de toekomst :D
 
ook wat geluisted op soundcloud, inderdaad gruizig, je gaat termen overnemen... goeie songs! me like (en net als disharmonic, niet zo thuis in hip hop, al ken ik natuurlik wel wat. modulair; alles op de pc... maar da is tegenwoordig ook gewoon modular, werkt goed..)

welkom!!
 
Lijkt me heel verstandig jezelf een mannen naam te geven in 't wereldje, dat maakt dat 't haantjes gedrag enz al lekker aan je voorbijgaat. Mocht dat je doel zijn.
Hiphop & modular klinkt alvast als een bijzondere combo. Welkom.
Toeval wil dat ik recent hoorde dat radio centraal een vrouwendag deed en ze het gebrek aan vrouwelijke producers aankaarten. Go go!
Nu ga ik vergeten dat je een vrouw bent zodat ik onbevooroordeeld kan lezen en luisteren in de toekomst :D
Hahaha thanks man! Leuk om kennis te maken en erbij te zijn. Thanks voor de tip!
 
ook wat geluisted op soundcloud, inderdaad gruizig, je gaat termen overnemen... goeie songs! me like (en net als disharmonic, niet zo thuis in hip hop, al ken ik natuurlik wel wat. modulair; alles op de pc... maar da is tegenwoordig ook gewoon modular, werkt goed..)

welkom!!
Leuk man! Thanks voor het luisteren! Alles wat voor je werkt qua muziek is een instrument, dus een computer kan dat zeker ook zijn! Ik ben zelf echt geen held met computers, dus alles bij mij is hardware. DAW’s hebben een hekel aan me lol.
 
Leuk man! Thanks voor het luisteren! Alles wat voor je werkt qua muziek is een instrument, dus een computer kan dat zeker ook zijn! Ik ben zelf echt geen held met computers, dus alles bij mij is hardware. DAW’s hebben een hekel aan me lol.

haha, goed ik ben komputers zo gewend, het ging vanzelf, deze weg. persoonlik. maar heb zelf geen enkele voorkeur, in de zin van, zo moet het voor iedereen. het werkt voor mij, zoals je zegt, en wat jij hebt, werkt voor jou, zeer goed zelfs.

wat @klinkske opmerkt, en ik zie nu @djazid , de ben jordan video heeft geplaatst. goed dat ie dat doet, ik ken de problematiek, dus stond niet zo versteld, toch goed om je zelf op te frissen. al ben ik zelf man, ik stoor me intens aan man-vrouw gedoe, alsof dat iets is... blauwe - rode vlag (psychologisch experiment), je deelt mensen in groepen, en voila!
alle ellende begint bij de geboorte; is het een jongen of een meisje? daar ligt het begin, de bron van alles wat fout gaat. (een boutade, maar wellicht..)
(ik houd me hier al heel lang mee bezig.. filosofische tic...)

ik wilde een paar dagen geleden nog een artikel plaatsen in een thread, over vrouw als synth pioneers, zelfs vrouwen die later zelf veel hebben bijgedragen, kwamen er ook na een tijd pas achter, dat er vrouwen voor hun waren, die veel invloed hebben gehad. vrouwen worden weggeschreven in de geschiedenis.

zal die thread eens openen, sowieso bizonder, de BBC tijd, waar ze bang waren dat al die apparatuur gevaarlik was, en een vrouw? toch, een vrouw kwam er, en was onmiskenbaar van grote invloed.

ik vond je kontakt link wel grappig.., and love letters. sja, dat laat het al zien.

en synthforum, sja...., mannen! ik haat die woorden eigenlik. goed.

back to music! (ondertussen luister ik lekker PJ Harvey...)
 
Ik kan enkel inbeelden dat vrouwen vaak hun babywens horen en dat producen in de weg staat. Kan me verder geen reden verzinnen, eigenlijk. Er was een vrouw op FB die de dawless jam group startte, Jade. Dus t kan best!
 
Back
Top