• Het stemmen voor de Synthforum Contest 2020 is begonnen.

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer en krijg je ook geen email als je je wachtwoord probeert te resetten?
    Neem dan even contact met ons op.

GentleG - The Only Thing I Ask Of You

kobuz

Well-known member
Mooi nummer, houdt me tot het einde vast. De zang zit voor mij op het randje kan wel, kan niet. Dat maakt hem eigenlijk heel tof. De sfeer ook door de gekozen sounds, de drone op de achtergrond, ik vind het mooi.

synthmann

Well-known member
ik vond de muziek op de een of andere manier meer klinken voor een Frans gezongen tekst dan voor Engels, meer die Franse elektronische chanson stijl - de wat meer ingetogen kant van Air, bijvoorbeeld. Vond ook de eerst minuut lang duren en de eerste twee minuten naar mijn smaak zouden samen korter mogen. Maar eenmaal op gang weet hij te boeien en helemaal als die subtiele string synth met phaser erin komt.

anoniempje

hobby knooier
Depri sfeertje in de muziek, regenachtige dag ;) trompet klinkt lekker smerig.
Vind verder de mix wel wat plat, en de compositie nogal statisch.

klinkske

Custom title
ik vind dat kraakrandje aan die trompet synth wel lekker, zit enkel net wat te ver opzij in beeld. ok en rond 3min 20 wel heel veel kraakrandje en trompet, mss ietsje te aanwezig. Ivm de stem, ik had er ietsje laag uitgehaald. En verder zit er geen autotune op, dat is veel beter dan wél autotune (want dat kan ik niet harden)
Als je op een podium stond luisterde ik tot 't einde en kreeg je applaus. En luid.