Dastroids - Before the fall (metal)

Ik ben zelf metalhead, en ik moet zeggen dat ik dat eerste nummer werkelijk fantastisch vind. Wat een strot yo, zeer goed geproduceerd allemaal.
Wil je wat delen over de gear die je gebruikt hebt? Interesseert me wel. Goed zo! Gloomy :)
 
Nog een metalhead hier, ik vind ze eigenlijk allebei wel erg vet! Lekker dynamisch. De outro van The chaos in my head is ook lekker, dik basgeluid en leuk met dat keelzang sampletje eronder.

Ik denk wel dat er qua mix nog wel wat verbetering te halen is. Ritme gitaar klinkt dof en de leads klinken dunnetjes. En in het intro van Before the Fall zijn de strijkers die het hoofd-thema spelen erg statisch. Ik zou daar een lekkere opbouw verwachten, van zacht spelen naar bijna brekende snaren bij wijze van spreken..
Maar dat zijn details.
 
Vooral de intro van "Before The Fall" is indrukwekkend :okdan:. Wat daarna volgt, is totaal mijn stijl niet en daarom onthoud ik me van verder commentaar.

:doei:

Danny

thanks voor het luisteren :okdan:
 
Ik ben zelf metalhead, en ik moet zeggen dat ik dat eerste nummer werkelijk fantastisch vind. Wat een strot yo, zeer goed geproduceerd allemaal.
Wil je wat delen over de gear die je gebruikt hebt? Interesseert me wel. Goed zo! Gloomy :)
mijn gear is mijn pc alles is gesequenced! thanks voor het luisteren
 
Nog een metalhead hier, ik vind ze eigenlijk allebei wel erg vet! Lekker dynamisch. De outro van The chaos in my head is ook lekker, dik basgeluid en leuk met dat keelzang sampletje eronder.

Ik denk wel dat er qua mix nog wel wat verbetering te halen is. Ritme gitaar klinkt dof en de leads klinken dunnetjes. En in het intro van Before the Fall zijn de strijkers die het hoofd-thema spelen erg statisch. Ik zou daar een lekkere opbouw verwachten, van zacht spelen naar bijna brekende snaren bij wijze van spreken..
Maar dat zijn details.

thanks voor de feedback 8)
 
met deze bezig mix is nog niet optimaal8>
De mix is zeker nog niet optimaal. Maar het nummer blijft overeind.
Het thema op Cello gaat naar mijn smaak wel iets te lang door. Het is leuk dat die in het begin zit, dan verdwijnt en daarna weer terug komt. Maar hij mag misschien iets eerder weg. Misschien op 1.12 al.
 
Ja - lekkere metal! :okdan: Ik zou er ietsjes meer variatie in aanbrengen, maar voor de rest is het gewoon goed. :biertje:

Ik ben heel benieuwd hoe je dat gemaakt hebt. Waar komen die gitaar en bas vandaan? Gebruik je samples, virtual instrument plugins of soundfonts?
 
Back
Top