LA SERENATA

Dit is echt de moeite! Well done. :okdan: Is weer eens wat anders dan boem boem muziek. Verassend dat dit op SF te horen is.
Piano deed me in het begin even denken aan Hijo de la luna van Mecano.
Dit is geen kritiek maar deze muziek had echt een top pianosound verdiend. Nu is het soms wat honketonk.

Het heeft bij mij tot ik ongeveer 30+ werd geduurd totdat ik naar opera kon luisteren.

Ken je onderstaand ? Zeker (volledig) luisteren. Ik vind het een van de mooiste opera's ooit gemaakt - 3de track is mijn favoriet 'Furwahr' :

 
Laatst gewijzigd:
Dit is echt de moeite! Well done. :okdan: Is weer eens wat anders dan boem boem muziek. Verassend dat dit op SF te horen is.
Piano deed me in het begin even denken aan Hijo de la luna van Mecano.
Dit is geen kritiek maar deze muziek had echt een top pianosound verdiend. Nu is het soms wat honketonk.



Ken je onderstaand ? Zeker (volledig) luisteren. Ik vind het een van de mooiste opera's ooit gemaakt - 3de track is mijn favoriet 'Furwahr' :



Hola skeleTvm,

ik zal volgende keer een vette piano er in zetten.
Haydn
Een prachtige componist.
Deze is mijn favoriet boven bach, die ik te statisch vind.
Ik ben als operaman niet op oratorium,ik houd meer van verdi en zo.
Dat komt omdat ik uit de katholieke kerk stam,en vanaf 7 jaar in kerkkoren heb gezongen.
En er veel vloeienden melodien zijn,oratorium is niet zo pompeus voor mij,maar ik kan het wel waarderen hoor.

Dank voor je lusteren en Groeten van Andreos.
 
Dit is echt ontzettend knap, Ik luister wel eens naar italiaanse progrock zoals PFM en Banco del Mutuo Soccorso, dat lijkt soms ook op Opera maar dan met gitaren en een hoop instrumentale muziek. Dit is dan wel andere koek maar je stem zou daar ook prima voor lenen. Goed gedaan in ieder geval!
 
Back
Top