You do something to me(cole porter)

andreos

Ouwe rot
Lid sinds
7 juni 2020
Berichten
1.577
Locatie
Europa
Hola Musicfriends,

Een nieuwe track van bladmuziek gemaakt,Voor hier wel saai denk ik :D
Maar is dan wel van de schrijver Cole Porter!



Groeten van andreos:)
 
klinkt uitzonderlijk goed. Alleen je hebt heel veel clipping in je voice spoor. je kan je microphone input beter een stuk zachter zetten, beter dat het te zacht klinkt en je de gain kan opvoeren dan dat je te hard opneemt waardoor je clipping krijgt. Je kan ook eens een peak limiter proberen.
 
klinkt uitzonderlijk goed. Alleen je hebt heel veel clipping in je voice spoor. je kan je microphone input beter een stuk zachter zetten, beter dat het te zacht klinkt en je de gain kan opvoeren dan dat je te hard opneemt waardoor je clipping krijgt. Je kan ook eens een peak limiter proberen.
Hola jason.
Ga ik doen.ik heb ook een nieuwe audiointerface bestelt.dank voor de tip.groeten van andreos.
 
Hola Musicfriends,

Een nieuwe track van bladmuziek gemaakt,Voor hier wel saai denk ik :D
Maar is dan wel van de schrijver Cole Porter!



Groeten van andreos:)


Erg leuk om dit te horen, jammer van de opnamekwaliteit, hier is werk te doen, zoals in eerdere feedback aangegeven.
 
Erg leuk om dit te horen, jammer van de opnamekwaliteit, hier is werk te doen, zoals in eerdere feedback aangegeven.
Hola Yawgmoth,

Dank voor je luisteren.
En er word aan gewerkt,de komenden week,kwestie van afstellen en min 10 decibel.

Groeten van Andreos. :)
 
Hola Musicfriends,

Ik heb de song bewerkt met RX audio editor en klinkt nu zonder dither!:)



Groeten van Andreos:):)
 
Dit is dan de goede min 10 decibel zonder clipping ook door de RX audio bewerkt!
Dat ga ik nu vaker doen voordat ik het plaats,met een stem is het gewoon moeilijk niet vergeten ik kan heel ver komen
zonder microfoon,en dat is het probleem!



Groeten van Andreos :)
 
Knap gedaan weer. :okdan: Die vibrato in je stem is echt opera-achtig.
Kijk eens naar de panning / stereobreedte van de gebruikte instrumenten en/of pak een reverb met een breed stereo effect, want dit is praktisch mono.
 
Knap gedaan weer. :okdan: Die vibrato in je stem is echt opera-achtig.
Kijk eens naar de panning / stereobreedte van de gebruikte instrumenten en/of pak een reverb met een breed stereo effect, want dit is praktisch mono.
Hola Bahamut,

Dank voor je tip.
Ik gebruik wider plugin voor meer stereo,en ik hoor ruimte en reverb,vreemd hoor!
Ik ben altijd bang om teveel te gebruiken ,staat op 30 procent meestal en pas het aan aan mij muziek.
Ga er nog even naar kijken:)

Groeten van Andreos:)
 
Dag Bahamut,

Ik heb gedaan wat je gezegd hebt,waarschijnlijk is het bij clipping weghalen in RX7 audio editor verdwenen!
Ik heb gebruikt nu ,,, StereoEnhancer van Cubase, en een Reverb RC48 (Softtube).
Mij benieuwen :D

Groeten van Andreos:)
 
Back
Top