C ,est Toi

andreos

Ouwe rot
Lid sinds
7 juni 2020
Berichten
1.571
Locatie
Europa
Hola Musicfriends,

Vanuit oude muziek uit 1940, heb ik een Compositie gemaakt en gezongen.Ik heb dat gekocht op een markt in frankrijk De bladmuziek dan.
Ook synts gebruikt,dus een modernere versie als uit die tijd toen alles nog ingespeeld werd door een orkest.
En niet te vergeten bestond de Muziek van nu toen niet.
Een zegen dat wij dat nu wel kunnen:okdan:En geen platenmaatschapij die het alleen recht hadden en je er dus niet doorheen kwam.
Ik hoor wat jullie er van vinden.



Groeten van Andreos.
 
Tja, wat moet ik hier nu van zeggen? De zang is dermate prominent dat het vooral daarover moet gaan. Het is mijn smaak niet en technisch kan ik er ook weinig zinnigs over kwijt. Ik doe het je niet na in ieder geval (om allerlei redenen :D). Dus houd ik het maar bij: gedurfd en atypisch. Ofzo.
 
Heel erg mooi Andreos !! 👍👍👍
Dank je wel incognito,:okdan:

Groeten van andreos:)
goed gezongen maar het frans (uitspraak) gaat wel erg in de richting van Eddy W.
(misschien dat je dat als een compliment opvat)
leuk strijkersorkestje ook
Hello Wavejockey,

Nee ik heb het even opgezocht wat je bedoelde maar dat is niet mijn ding:D
Dank voor je luisteren.

groeten van andreos:)
 
Tja, wat moet ik hier nu van zeggen? De zang is dermate prominent dat het vooral daarover moet gaan. Het is mijn smaak niet en technisch kan ik er ook weinig zinnigs over kwijt. Ik doe het je niet na in ieder geval (om allerlei redenen :D). Dus houd ik het maar bij: gedurfd en atypisch. Ofzo.
Hola Stupido,

Dan toch bedankt en te waarderen om te luisteren:okdan:

Groeten van andreos.:)
 
De zang is dermate prominent dat het vooral daarover moet gaan.

Eens. Terwijl de begeleiding ook zo fijn gedaan is! Misschien is de bladmuziek gekocht op een markt in Frankrijk (heerlijk verhaal :) ), je interpretatie ervan is heel mooi. Ik denk dat je je stem iets zachter kunt zetten, zonder dat het aan kracht inboet. Komen de instrumenten wat meer tot hun recht.
 
Mooi weer Andreos, je stem is optimaal, lekker sfeertje. Het is niet de stijl die ik normaal luister maar ik krijg hier altijd zo'n late night feeling bij.
Hola Jason,
Dank je wel.
Fijn dat je dat vind voor het slapen gaan:okdan:

Groeten van Andreos,:)
 
Eens. Terwijl de begeleiding ook zo fijn gedaan is! Misschien is de bladmuziek gekocht op een markt in Frankrijk (heerlijk verhaal :) ), je interpretatie ervan is heel mooi. Ik denk dat je je stem iets zachter kunt zetten, zonder dat het aan kracht inboet. Komen de instrumenten wat meer tot hun recht.
Dank je wel,

ja bij nader inzien inderdaad wat zachter.

Groeten van Andeos:)
 
Wow, kan hier alleen maar van onder de indruk zijn. Ik zie mezelf ‘s avonds al door de straten van Parijs lopen met mijn geliefde :)
 
Back
Top