Never Enough

Ik vind hem heel mooi.. de laatste helft heb ik geluisterd zonder video, omdat me dat heel erg afleidt. Goed gedaan yo, al mochten die strijkers wat luider... Gloomy :)
 
Hi,

voor de fun geremastered.Ja gewoon de toverstaf erbij pakken, klaar...:dubbel:

Nee geintje uiteraard, vooral geprobeerd je low end aan tepakken .

Hoop dat je het oke vind.:doei:
 

Attachments

  • Gardens of Hega - Never Enough_remaster.mp3
    5,8 MB · Bekeken: 75
Erg sfeervol en de afwisseling couplet refrein (voor zover je dat zo kunt noemen hier) vind ik erg prettig, met die gitaarklank erin. Het resonance baslijntje doet me dan weer aan Kraftwerk denken, maar hier werkt het ook heel goed in deze stijl :) De vocals vind ik zelf wat afbreuk doen aan het geheel omdat ik ze niet goed kan verstaan en ze wat rauw/noisy klinken. Misschien zou het zonder vocals nog sterker zijn, en zou ik het zo onder een aflevering van 3 op Reis kunnen horen!
 
Het is inderdaad een goede track. Samenbrengen van gitaarfiguurtje, strijkers, slagwerk, voice sample. Mooi gedaan. Twee dingen storen mij persoonlijk (dus niet al te zwaar aan tillen): ik vind dat dat resonance basje veel te luid staat (luister wel over koptelefoon van een laptop) en het einde vind ik wat té abrupt. Daar zou je meer van kunnen maken. bv. één voor één sporen laten wegvallen totdat er niets meer over schiet of gewoon een veel langzamere fade out om het héél eenvoudig aan te passen.


Maar voorts niets anders dan positieve woorden :okdan:

:doei:

Danny
 
Echt mooi gedaan, veel verschillende invloeden en muzikale sferen die toch goed samengaan. Het einde zou inderdaad misschien ietsjes anders mogen zoals Danny suggereert, maar dat neemt niet weg dat het echt een origineel stukje muziek is, vind ik.
 
Back
Top