Winter is Over...

JohnDoe33

Gedeactiveerd account
Lid sinds
8 februari 2010
Berichten
3.997
https://soundcloud.com/bohemen/winter-is-over
https://www.reverbnation.com/bohemen/song/31638529-winter-is-over

Na het afronden van mijn laatste deuntje, heb ik opeens weinig inspiratie meer.. Maar wie weet floept er binnenkort weer iets uit..

Misschien is het leuk om nog even dit vrolijk deuntje te laten horen, dat ik een paar weken geleden maakte..
Toen zat ik zelf in een soort van muzikale quarantaine en had het daarom nog niet hier gepost.. :-)
 
Dank voor het luisteren! :okdan:

Ik denk dat ik 'm verder niet onder handen neem, omdat ik nu een hele andere mood heb dan een paar weken terug... :-)
Eigenlijk vind ik 'm wel af... Wat kon er beter denk je?
 
"Ooh, I feel love, I feel love I feel love, I feel love I feel love." Donna Summer in the house! De rest van de track vind ik lastig om te beoordelen, want de verhoudingen zijn niet prettig. Veel partijtjes staan te hard of juist te zacht, waardoor ze niet tot hun recht komen. Muzikaal hoor ik wel een hoop leuke dingen, maar het komt voor mij nu niet helemaal uit. l
 
Ook dank voor deze spijkerharde kritiek! :okdan:

Ik zal er bij mijn volgend trackje rekening mee houden..
 
Ook dank voor deze spijkerharde kritiek!

Zo is het niet bedoeld hoor! Ik lees het nu terug en ik heb het inderdaad wat te hard opgeschreven. Wat ik bedoel is: op 0.16 komt dat pianootje er zo hard in dat ik alleen daar naar luister. Dat ligt misschien ook aan mij hoor. Idem op 0.33. Daar hoor ik een leuk brass-partijtje maar er ligt een geluid overheen dat het wegdrukt. Dan lukt het mij niet meer om naar het geheel te luisteren. Terwijl er muzikaal genoeg leuks gebeurt. Maar dit heeft vooral met de mix te maken en zegt niets over het nummer. Laat je dus vooral niet ontmoedigen. En ik heb sowieso bewondering voor iedereen die nummers afmaakt en ze durft te delen :halleluja
 
Dankje voor je reactie! Ik heb liever inhoudelijke kritiek, dan dat iemand zegt het mooi te vinden zonder te luisteren...
Wat ik regelmatig meemaak.... :-)

Het is hier in dit forum mijn gewoonte om muziekjes te posten waaraan ik nog aan het werk ben.
Deze keer is het dus een deuntje waar ik niets meer aan wil veranderen, omdat ik nu een heel ander humeur heb!
 
Heb 'm ook gemaakt toen ik een goed humeur had.. Dus wellicht valt ie meer in de smaak bij die doelgroep? :-)

:biertje:
 
Back
Top