Vrolijk deuntje..

zeker fris en fruitig deuntje
enigste is dat appregiator geluidje wat erin komt op ene gegeven moment ,loopt ie niet in synth met het tempo.......dat is te fixen..
 
leuk deutje, maar je percussie op 30 seconden mag luider, en later in je track (tegen het einde aan) laat je best de percussie nog eens terug opkomen.. Veel succes :)
 
Petje af voor jouw,Bohemen:hallelujaJe hebt de track echt naar een veel hoger nivo weten tebrengen:okdan:En de appregiator loopt idd heerlijk in sync en vind hem toppie klinken in het geheel:walker:
 
Wauw dat is een lekkere track! Heel leuk gevarieerd met de arpeggios en het is sowieso een lekker gevarieerde track. Mooie afwisselingen en overgangen. Gewoon een bere-sterke track! :okdan:
 
Dank heren! Ik twijfel nog over het stukje "piano" aan het eind. Die heb ik een akkoord omhoog gegooid omdat het wat rommelig klonk..
 
eurgh neen, tja je kent me hé, ik zou'm volproppen met geluiden, maar deze lijkt me zeker af. Meer moet dat niet zijn.. Als je'm 2 seconden lager had gefade, dan had je het magische nummer 333 :)
 
Back
Top