Rammenootski - Underachievers (techno)

rubbah

Ongewassen Lid
Lid sinds
6 augustus 2006
Berichten
1.925
Locatie
Tjillburg
Livejammetje met digitakt, tone en syntakt opgenomen via overbridge. Alle sporen erna snel even wat harder gezet en wat compressie en andere inflate en limit meuk eroverheen om als winnaar van de loudness war te komen (of is die al voorbij?).

Opzet is ongepolijst verder, geen idee of ik er ooit nog tijd en zin in heb om hier iets meer van te maken dan t nu is.
Ik vind m wel lekker doordenderen, dus vandaar dat ie online mag :)

 
Hoi gloom!

Ja, ik had verder niet echt iets voor ogen of plan, en tijdens het jammen dacht op op een bepaald moment, hij wordt nu wel erg lang ;)

Dat is wat ik bedoelde met ongepolijst. Ik laat mVoorlopig ff liggen, misschien dat ik later wat bijpunt (inkort, en er laagjes overheen leg)
ben vooralsnog blij met de algemene sound van het geheel, vandaar de post ;)

Fijn dat je hem kan waarderen!
 
Lekkah!

Hihat in 't begin deed wel wat pijn (hard, schel t.o.v. die begin-groove die echt heel luid kan), maar dat mengt later dik prima met die zestienden.. 't is dat je schreef, dat je 'm heeeel misschien nog gaat bekijken, anders had ik niks gezegd - want dit is gewoon vette techno.

Eens over de lengte, maar niet al te veel inkorten hoor, de pay-off is er.
 
Heb hem op 2 minuten en een knal gezet en vanaf daar een stukje geluisterd, word direct meegepakt met het ritme. Denk dat iets goed is om op fuif te spelen als iedereen goe zat is.Denk dat ge er dan nog wel hard kunt op gaan.Voor nu naar te luisteren thuis, ja nee, dan vind ik hem ietsje te eentonig maar dat is wat Techno nu eenmaal is uiteindelijk.
 
Club music... :okdan:
Mooi gedaan.
goede opbouw en goed opgenomen.


Het lijkt me echt een mix nummer die in de studio is geprogrammeerd
en later door de DJ in een club/party wordt gemixt met andere nummers op het zelfde BPM.:mega::dj:

Het nummer zelf is :okdan:
 
Thanks Guys voor de commentaren!

@stoter nu moet ik er wel iets mee doen hรจ? ๐Ÿ‘Š

@Googol het was een beetje een mengelmoes van patterns dat ik door elkaar heb gesmeten. Uiteindelijk moet het een liveset worden en dit is dan 1,5 track zeg maar. Leuk dat t in de smaak valt ๐Ÿค™๐Ÿค™
 
Uiteindelijk moet het een liveset worden
Tegenwoordig kun je bijna niet meer zien of ze mixen of spelen...
2 of 3 pioneers, 'n paar digi-drum's en synts en je hebt een liveset waarvan je denkt: 'mix ie nou? speel ie nou een deuntje? staat ie nou te drummen??
nie meer te volgen...'
Wel hele gezellige party's!
En een trotse DJ! :dj:
 
Back
Top