SanktPauli - A Sign (feat. Charlotte Hatherley)

Sankt Pauli

Stamgast
Lid sinds
7 januari 2009
Berichten
181
Locatie
Ridderkerk
Ik probeer mijn nummers sneller af te krijgen en dat is met deze aardig gelukt. Effectief zo'n 4 dagen mee bezig geweest. :engel: Deze dame heeft een ietwat aparte stem, lijkt af en toe wat vals, maar ben toch best tevreden met deze remix. Hoop dat jullie 'm ook kunnen waarderen! :okdan:

 
Heel erg gaaf gemaakt! Wat een mix zeg... klinkt waanzinnig! Het genre is niet helemaal mijn ding, maar als de muziek goed genoeg is kan ik daar doorheen luisteren. En die reverbs... zalig!
 
Oh wat ben ik fan van Pauli's werk !

Lekkere baslijnen en wat een waanzinnige vocals :okdan:

Echt een geweldige track!!


Dank mannen! Zo fijn om te lezen. Jullie kennen 't zelf ook wel denk ik. Zit je uren te pielen achter je schermpje en dan trap je je kindje de wereld in, niet zeker of ze er wel klaar voor is. Als iemand anders het dan kan waarderen is dat heel inspirerend. :okdan:

Heel erg gaaf gemaakt! Wat een mix zeg... klinkt waanzinnig! Het genre is niet helemaal mijn ding, maar als de muziek goed genoeg is kan ik daar doorheen luisteren. En die reverbs... zalig!

Bedankt! Ik haal allerlei tips & tricks van youtube af over het mixen omdat ik daar nog wel eens wat steken laat vallen. Gewoon blijven oefenen en dan hoop ik het onder de knie te krijgen. :engel:

Drive, de film, daar zou deze track heel goed in passen. De stem is/lijkt inderdaad af en toe uit de toon. Afwisseling op de juiste momenten, leuke overgangen. Zit goed in elkaar, ook in de mix.

Tja, die stem. Ik moest er zelf ook wel aan wennen en vond het best moeilijk om haar een beetje in het gareel te krijgen, als het ware. Zo af en toe klinkt het nog wat vals, maar dat draagt bij aan de sfeer zullen we maar zeggen.
 
Back
Top