• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Grp A4 synthesizer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

denheer

Ingeburgerd
Lid sinds
5 april 2005
Berichten
35
Locatie
Mare Tranquillitatis
Recentelijk hebben we een huis gekocht, het is een mooi jaren 30 huis maar helaas heeft het geen plek meer voor een ruime studio (ja ja, keuzes, keuzes). Hierdoor ben ik genoodzaakt om een groot deel van mijn studio te verkopen.

Jammer voor mij maar goed voor jullie want dit betekend dat jullie in het bezit kunnen komen van een zo goed als nieuwe Grp A4 synthesizer!


Grp A4

De Grp A4 is zoals jullie kunnen zien een waar monster van een apparaat:

GrpA4_Voorkant.jpg

GrpA4_Achterkant_small.jpg


Hier is een (zeer) korte video impressie:
https://wilxlii.110110.nl/Forum/GrpA4.mp4

Deze Grp A4 is zo goed als nieuw en 100% in orde!


PRIJS/BETALING/OVERDRACHT
  • De richtprijs voor de Grp A4 is 3600,- euro.
  • De betaling zal ter plekke via een betalingsverzoek gaan.
  • Alleen ophalen is mogelijk, een juweeltje als dit ga ik niet per post versturen en thuis bij mij kan je goed horen hoe de Grp A4 klinkt. :)

SPECIFICATIES

De cijferfetisjisten (zoals ik :P) kunnen op de site van Grp Synthesizer de uitgebreide specificaties doornemen:
http://www.grpsynthesizer.it/index.php/en/products/grp-synthesizer-a4-en.html
 
Misschien handig te vermelden waar het apparaat opgehaald kan worden, al zal iemand voor een apparaatje van 3600 euro wel de moeite willen nemen om om te rijden...
 
Goede suggestie!

De Grp A4 kan worden opgehaald in Nieuwerkerk aan den IJssel.
 
Deze beauty is verkocht!

Aan de nieuwe eigenaar: ik hoop dat je er veel van kan genieten.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top