• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop: Minimoog Model D Reissue

Prijs
7500 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

denheer

Ingeburgerd
Lid sinds
5 april 2005
Berichten
35
Locatie
Mare Tranquillitatis
Na jaren van een volledige focus op mijn eigen bedrijf moet ik tot de conclusie komen dat ik vrijwel geen tijd meer kan maken voor mijn oude Synth passie.

Dit is uiteraard goed nieuws voor jullie want hierdoor komen er een paar juweeltjes op de markt en eentje daarvan is een Minimoog Model D Reissue.


Minimoog Model D Reissue

Deze Minimoog is weinig gebruikt en is werkelijk in een uitstekende staat, ik hoop dat dit goed overkomt op de foto's.

Alle originele onderdelen zitten erbij en komen in de originele doos.

001.jpg


002.jpg


003.jpg


004.jpg


005.jpg


006.jpg


007.jpg


008.jpg



Deze Model D Reissue is zo goed als nieuw en 100% in orde!


PRIJS/BETALING/OVERDRACHT
  • De richtprijs voor deze Model D Reissue is 7500,- euro. (oef ja, groot bedrag!)
  • De betaling zal ter plekke via een betalingsverzoek gaan.
  • Alleen ophalen of langsbrengen is mogelijk, een juweeltje als dit ga ik niet per post versturen.
 
Back
Top