Exoterrestrial - Livid

Lekkere groove1 Bas is wel een beetje boomy denk ik, en vocal sampletjes passen niet echt denk ik, maar lekker nummer verder hoor!
 
fijne track, heerlijke bassline en rythm- de claps vind ik wat te truttig
 
Klinkt erg lekker, lekkere beat. Prima track!! We noteren deze.
 
Basis (drums/bas) wel OK, maar de rest lijkt toch te veel op invulling. Stemsamples wel grappig en kennelijk ook zo bedoeld, maar de relatie met de rest van de muziek vat ik niet zo. Handgeklap is op deze manier gedaan toch wel passé, geloof ik.
 
Fijne disco beat! Leuke combi van stijlen, die vocals passen er prima in. Wat betreft het 1e synth loopje, die vind ik wat te simpel. Daarna (vanaf 1:16) wordt dat een stuk beter (maaar dat geef je ook zelf aan :P "Cut this shit!"). Jammer dat je die melodie daarna dan weer terug brengt, ik snap um wel (Q&A) maar toch had ik daar liever een andere voor terug gezien. Verderop leuk hoe je die vocals plaatst.
 
Bijna een leuk nummer wat mij betreft. Het had helemaal een leuk nummer geweest als er een akkoordenschema aanwezig was geweest. Die stemmetjes kon ik wel waarderen trouwens.
 
Denk meteen aan 1988, Night moves (Rickster), Garden of Eden (the garden of Eden) gemixt met Italo met een vleugje 1992. :W
Lijkt soms alleen of de drums net even uit de juiste pitch lopen :dj:
 
Een soort lounge-met-een-swing maar toch ook weer niet... He zweeft voor mij een beetje tussen bruikbaar in een reflectief moment in een speelfilm, maar de vocals maken het dan weer een experimenteel spagaat
 
Chill dance plaatje. Akkoord synthje ligt niet lekker in mix vind ik. Track mist elementje om het naar 2020 te brengen. Wel met plezier geluisterd. Samples aan einde passen goed aan eind van een break lijkt mij.
 
Haha.. die samples.. Tone Loc en alle andere gein.. En jou kennende heb je heel veel plezier gehad bij het maken. :) zonder samples wat mij betreft nog lekkerder.. heerlijk sfeertje muzikaal gezien ;) But hey, that's just me :D
 
Back
Top