Exoterrestrial - Livid

Hi Exoterrestrial,

je track klinkt wat boomy omdat je sub-laag en low mid frequencies veels tehard staan en ook nog es met elkaar in gevecht zijn voor voor ruimte. :peukie:


Ook je stereo image was veel tebreed,


Dat gezegd hebbende is dit geen mixing contest maar een song contest en vind je track wel origineel.Vooral dat korte zaag sample geluidje nadat hij zegt "wait a minute cut this shit!:halleluja

UIteraard voor de beste resultaten gewoon je mix verbeteren uiteraard .Dit is meer als voorbeeld bedoelt.:mega::doei:
 
Last edited by a moderator:
Coole track, eigenlijk zit alleen de clap mij een beetje in de weg, die had in deze track wel wat creatiever mogen zijn :)
 
Zo dan, hoezo verkeerde been? :D. Het eerste deel van het intro stuurde mij een heel andere klant op dan de track ging. Die kick kikt er wel in dan hoor. De track is niet heel erg spannend, maar sommige vocal samples waren wel erg grappig in de context van je muziek. Productietechnisch top (voor zover ik dan kan beoordelen natuurlijk).
 
Bass inderdaad wat te "boomy" en die vocal samples hadden voor mij dus echt _niet_ gehoeven.
Verder lekker sfeertje, al is die lead melodie wel erg eentonig en 'simpel'.
 
Back
Top