zmooc - depth gauge

zmooc

Prutser allerlei
Lid sinds
6 januari 2008
Berichten
685
Locatie
nimwegen
Vanmiddag toch nog maar even een track in elkaar geflanst, mijn eerste dit jaar... zonder de puntjes op de ï, want de tijd is op, maar wel helemaal met mijn zelfgebakken soft synth (Miep) gemaakt, inclusief gratis bugs. Alles is synthese; geen samples gebruikt.

 
Cool dat je zo zelf een soft synth kan maken... Klinkt nog niet verkeerd ook niet!
Helaas is de track niet echt mijn ding. Ik mis wat uitdaging. Nu moet ik er wel direct bij zeggen dat dit genre ook mijn ding niet is ;-)
 
deze track heeft iets ongrijpbaars. wat bedoel ik daarmee? er zitten mooie sounds in. ze zijn ook "spannend" gebruikt, maar voel dat er iets mist, wat weet ik niet. het voelt meer als een demonstratie van mogelikheden. en toch is de basis ok. en grijpt het ook soms je vast. wellicht wat big ear zegt, iets meer uitdaging.
wel bizonder gemaakt, en zeker met plezier geluisterd, meerdere malen.
 
Overal, mooie synths, lekker warme klanken, de kick vind ik minder geslaagd, maar heel knap gedaan met je eigen Miepie!. De compositie had wat spannender gekund, wat meer opbouw/dynamiek kan deze track wel gebruiken (edit: dat doe je dus wel vanaf 2:45, maar dat mag dus nog meer wat mij betreft).
 
Ik vindt hem lekker.. mooie sounds ook! Klinkt goed die softsynth! :) @;47 is ook erg fijn.. nog even een verassing zo richting het einde.
 
De drums mag wel wat harder. Geluiden best wel prettig. Wat meer variatie in de compositie zou niet verkeerd zijn.
 
Mooie sounds zeg! Ik zou dit wel verder uitwerken, als er nog dingen zijn die je had willen doen als je meer tijd had. Ik heb me alleen (een beetje) aan de kick gestoord, die kwam met een irritante tik uit mijn speakers.
 
Leuke track die blijft hangen, tof ook dat je dit met een eigen software synth gemaakt hebt!
 
Back
Top