Tralalaika - Amor Aeternus

Erg leuke track, en eigenzinnig. Origineel en onverwachts. Het gitaartje komt wel wat hard en schel binnen, net als de belletjes. Timing issues kun je oplossen. Maar overall een heerlijke afwisseling van het synthgeweld dat al voorbij is gekomen. En een prachtig slotakkoord!
 
Erg leuke track, en eigenzinnig. Origineel en onverwachts. Het gitaartje komt wel wat hard en schel binnen, net als de belletjes. Timing issues kun je oplossen. Maar overall een heerlijke afwisseling van het synthgeweld dat al voorbij is gekomen. En een prachtig slotakkoord!

Dank voor het compliment! Ja, de gitaar klinkt inderdaad wat schel. Ik wilde een beetje vintage geluid, wellicht iets te...
 
Heerlijk, ik zou enkel iets doen aan de "helderheid" vd vocal die in 't begin komt. Onverstaanbaar, zelfs als dat 't doel is stoort t me een beetje
 
Doet me bij aanvang wat denken aan The Shins, één van m'n favoriete bands. Vooral vanaf 0.22 heerlijk. Maar dan gaat het voor mij helaas ergens de verkeerde richting uit rond 2.20. Drums mogen misschien iets strakker? Toch knap gedaan.
 
Back
Top