Wat ga je nog zeker aanschaffen?

Wou dat ik die pulsar 23 filmpjes niet gezien had. Maar eerst eens aan de slag met alle drummerts die ik al heb.
 
Afgelopen week twee oude Roland synths gekocht voor een appel en een ei: JV880 met pop expansion (150 euro) en een D110 met vahalla kaart (75 euro). Beide synths zijn 30 jaar na releasedatum nog in opmerkelijk goede staat en nog zonder problemen te programmeren. Ze klinken geweldig/lekker afwijkend van huidige moderne synths. Echt kwaliteitsmateriaal. Precies wat ik moet hebben.
 
JP-8080, TR-909, Juno 60, Virus C, Alpha Juno 2
Heb ze gehad, maar destijds verkocht om mijn huidige (toen nieuwe) woning te kunnen verbouwen (inclusief studio).
Blij met hoe de woning er nu bij staat maar jammer dat ik de synths niet meer heb :stupid
 
Ik ben heel erg tevreden met mn huidige setup, maaaar...... GAS

Analog Rytm
Dreadbox Erebus mk3
Roland tr8s
Moog Sub37 (al gehad, maar wil m terug)
Strymon pedalen
 
Niks meer. Ik heb eigenlijk alles wat ik wil. Vroeger heel veel spullen gekocht waar ik dan achteraf niet zo tevreden mee was. Maar met wat ik nu al een aantal jaren heb (en dat is eigenlijk niet zo spectaculair) ben ik heel tevreden. Mijn huidige spullen doen alles wat ik wil.

Ps. Het enige wat ik nog terug zou willen is een Yamaha SY-22. Daar heb ik nog wat spijt van dat ik die ooit heb verkocht.
 
Laatst gewijzigd:
Ps. Het enige wat ik nog terug zou willen is een Yamaha SY-22. Daar heb ik nog wat spijt van dat ik die ooit heb verkocht.
ik had er 2. 1 heb ik aan een vriendin gegeven om piano op te spelen en 1 heb ik er nog.
heb ook nog een tg33 en die heb ik nog niet gebruikt. die wil ik evt wel voor dezelde prijs als ik hem gekocht heb aan je verkopen. 350 incl. shipping.
 
Ps. Het enige wat ik nog terug zou willen is een Yamaha SY-22. Daar heb ik nog wat spijt van dat ik die ooit heb verkocht.
Ik mis hem ook wel eens. Voor de strings, en ook wel gewoon om een paar keer de random knop in te drukken tot ik iets leuk had. :)
 
Zeker:
1) Drie stuks CME WIDI Uhost. Voorbesteld en morgen betaald.
2) Expressive E Osmose. Voorbesteld en aanbetaald.
3) Elektronisch dumstel, waarschijnlijk de Roland VAD-506. Duur, maar heeft bijna alles wat ik zoek. Nog even doorsparen.
4) CS-80 kloon. Wanneer en welke het wordt, hangt af van Behringer... en van mijn financiën.
Niet zeker:
1) Manikin Memotron M2K. Ik heb er plaats voor, maar hij is erg duur, voegt weinig toe en hij ontvangt en verzendt geen program change.
2) Sequential Pro-3 SE. Ik heb er plaats voor, maar hij is erg duur en voegt waarschijnlijk niets toe. Ik moet hem eerst maar eens bij een buurman van me proberen.
3) Linndrum / Oberheim DMX kloon. De beslissing hangt af van Behringer. Anders blijf ik lekker mijn drumsamples met samplers met digitale filters spelen.
 
Deze... en tot het zover is, koop ik niks meer.

4_Racks_SW_3P.jpg


:)
 
Omdat er weer het een en ander weg is, begint het erg te kriebelen voor een Moog Matriarch.
 
Sennheisser HD650 is het eerstvolgende.
 
ben altijd wel liefhebber geweest van de tr serie van roland dus een 909 zou wel een droom zijn
Je zou dan ook een Steda SR 909 kunnen overwegen voor 1/3e van de prijs. Zo te zien is de feel en sound identiek (zelf 10 jaar 909 gehad).
Ik ben erg blij met m'n TR-8s, dezelfde sound, compact, relatief goedkoop en heeft nog veel meer sounds.
 
Back
Top