Wat ga je nog zeker aanschaffen?

Tweedehands: het liefst nog een Korg Prophecy en JD-800
Nieuw: een Roland System-8 en een MIDI patch bay :D
Roland System-8 kan je soms ook 2dehands vinden aan goede prijs, heb mijne 925€ betaald, was 1 jaar oud en bijna niet gebruikt. via Duitse 2dehands site

wat ik nog wil: ook een midi patchbay, weet nog niet welke: gewoon een MOTU of een soort van MIO connectivity xl of een Midi solutions. liefst ene die past in mijn 19" rack
synths: een Korg Wavestate
 
Nog steeds:
* Motu 16A
* Logic
* KRK RP5 near fields of iets vergelijkbaars

Volgens mij moet ik gewoon muziek gaan maken zodra ik dat allemaal heb en mijn studio weer helemaal ingericht heb.
 
Synths: VC340, Deepmind, Prophet Rev2.

Hypersynth card voor DX7II
 
hypersynth card voor de DX11,
prophet 16...wellicht
Soundcraft K1 mixer
En nog veel meer gear omdat ik geen talent heb. whohohahaha....
nou ja niets is zeker.
 
Volgende maand Superbooth,wie weet wat komt daar allemaal tevoorschijn?
Benieuwd naar de Baloran the pool.
 
Nu helemaal niets meer nodig:). Het zijn immers ook niet de instrumenten die de muziek maken.
Helemaal mee eens. Ik ben dol op koopjes en er is zoveel prachtigs beschikbaar. Maar uiteindelijk draait het maar om één ding: de muziek die je maakt.

Daarom heb ik alleen nog een midi-controller en mogelijjk kleine synth of drumcomputer op mijn verlanglijstje staan voor mijn live-set. Daarna mag ik niets meer kopen van mezelf 😛
 
Midas venice F16/32 (helaas moeilijk te vinden in Italie)
Sequential PRO3 (koop ik nieuw)
Sherman filterbank V1 (helaas moeilijk te vinden in Italie)

Er was ook nog een 24. ;) Hou wel rekening met een uitstervend data protocol (firewire).. Een maatje van me heeft een 32.. super mooi ding en had er zelf ook een tijdje zin in.. maar voor wat kleiners gegaan..

Hier in Nederland zie je eigenlijk redelijk vaak te koop staan.. de 32 beetje rond de 1200-1400.. al jaren.
Maar zag die 24 toevallig op MP.nl Vr Pr 750.. is best interessant. :) Helaas geen verzending en is ook niet echt te doen qua verzendkosten denk ik.. Italië
 
Je zou dan ook een Steda SR 909 kunnen overwegen voor 1/3e van de prijs. Zo te zien is de feel en sound identiek (zelf 10 jaar 909 gehad).
Ik ben erg blij met m'n TR-8s, dezelfde sound, compact, relatief goedkoop en heeft nog veel meer sounds.
thnx voor de informatie ik gebruik nu zelf de mc 505 waar ik ook nog hardstikke blij mee ben al zou een 909 versie hiervan ook welkom zijn maar de tr 909 is voor mij ook meer een hebbe dingentje.
 
Er was ook nog een 24. ;) Hou wel rekening met een uitstervend data protocol (firewire).. Een maatje van me heeft een 32.. super mooi ding en had er zelf ook een tijdje zin in.. maar voor wat kleiners gegaan..

Hier in Nederland zie je eigenlijk redelijk vaak te koop staan.. de 32 beetje rond de 1200-1400.. al jaren.
Maar zag die 24 toevallig op MP.nl Vr Pr 750.. is best interessant. :) Helaas geen verzending en is ook niet echt te doen qua verzendkosten denk ik.. Italië
Ja slechtste geval koop ik er een in België, en dan eens met auto erom gaan of een maat laten komen! Ja was een typo ik bedoelde de f24. Betreffende de FireWire, ik heb nu een zed r16 van allen and Heath! Werkt perfect, zou niet meer zonder kunnen 😎
 
Ik weet dat ik t al vaker zei maar heb momenteel t gevoel voldaan te zijn. Als er nog wat van de b wannahave lijst verschijnt online voor n goeie prijs, zeg nooit nooit. Maar de a wannahave lijst lijkt afgevinkt.
Mocht er een prologue 2 komen die mooier is dan nu met de xd toeters en meer misschien. Maar ben lekker voldaan. En de roland vocoder is ook mijn ding maar wat te prijzig voor mijn luizige toetsenkunsten. Dus: klaar :)
 

Attachments

  • 16298317618688207146674942871144.jpg
    16298317618688207146674942871144.jpg
    96,1 KB · Bekeken: 91
Laatst gewijzigd:
Back
Top