Loops !!!!

Origineel geplaatst door Chinetti
geen roest te bekennen ;)

haha

dacht ff proberen of ik het nog kon.
Die van jou hebben ook de juiste feel,nu smack nog een loopje,en we kunnen zo een sample cd maken,met de titel"house zoals ut vruuger woar"
 
ow yeah Tiesto.. ur time had come with this loop from Trash!!!!
 
dit is leuk zeg... de macht van herhaling van herh..

dit is leuk zeg... de macht van herhaling van herh..

Dit is een leuke thread Veel lekkere loops laten lopen leve de herhaling!herhaling!......
Ik heb ook een bijdrage die ik wil bijdrage die ik wil bijdrage.....:walker: :walker: :walker: :okdan:
Leuk!langeloooop
 
Loony loops

Loony loops

Omdat dit zo'n leuke thread is, mag een schopje wel weer es! :mega:

Hierbij een kakelvers loopje, een lollig bij effect van een poging m'n compressor in pomp & zuig stand te krijgen.
Gewoon een experiment, dus.
Misbruikte gear: Korg Electribe ER-1, Waldorf MicroWave, TC M300 en Alesis MODFX Smashup.
 

Attachments

  • loonyloop.mp3
    938,8 KB · Bekeken: 82
hier nog eentje van mij. ik kan denk ik wel 10000000 van die loops maken :D
 

Attachments

  • boomloop.mp3
    752,1 KB · Bekeken: 79
Loopje van m'n nieuwe boy toy de Moog Voyager. Eindelijk een preset die wel lekker is :engel:
 

Attachments

  • moog test.mp3
    443,2 KB · Bekeken: 78
Er zitten in deze hele thread misschien 2 loops met kwaliteit.

ik heb ze allemaal geluisterd in de hoop iets goeds tegen te komen.
Is er dan niemand die zijn eigen ding doet?
de originaliteit ontbreekt overal. Of het klinkt als een track die 10 jaar geleden
gemaakt had kunnen zijn. Of het is liftmuziek.

en dan gaat iedereen elkaar complimentjes geven zoals: "klinkt vet" of "lekker hoor"
geef eens wat opbouwende kritiek en durf ook kritisch te zijn.

sorry maar het valt me echt van jullie tegen.
 
Origineel geplaatst door sjam
Er zitten in deze hele thread misschien 2 loops met kwaliteit. ik heb ze allemaal geluisterd in de hoop iets goeds tegen te komen.
Bedoel je nu niet "om het loopje te snaaien en het zelf in een track te gebruiken"? ;).

Is er dan niemand die zijn eigen ding doet? de originaliteit ontbreekt overal. Of het klinkt als een track die 10 jaar geleden gemaakt had kunnen zijn. Of het is liftmuziek.
Waarom moeten loopjes vooruitstrevend zijn? Ik zou niet iemand willen beoordelen op slechts 4 maten muziek.

sorry maar het valt me echt van jullie tegen.
Waar blijven jouw eigen loopjes, of zijn die te origineel om hier neer te zetten?
 
Origineel geplaatst door sjam
geef eens wat opbouwende kritiek en durf ook kritisch te zijn.

Wat beloven de loops goed te worden na al die opbouwende kritiek van jou. Houden zo! :doei:
 
Back
Top