Iemand of bedrijf gezocht die m'n Samples wil verdelen

ja okey,

soit,
ik moest toen effe kunnen stoppen met dat samplen,
Het perfect willen editen was teveel werk,
effe in de wereld loslaten, en met mss wat feedback

Geld krijgen is altijd meegenomen, maar k heb andere dingen te doen dan geld vergaren,,,
't is toch in 2 nano seconden weer uitgegeven

Iemand anders moet met de samples verder doen,, maar ik wou ze niet perse voor mezelf houden

tja, de topic tittle is mss wa overdreven of van dat moment,, want 't is cool de samples zo in de MC-909 en K2661 te horen
 
Samplen van presets is handig als je geluiden wil bewaren van synths die je gaat verkopen, bijvoorbeeld omdat je er midi-tracks mee hebt gemaakt. Tegenwoordig is het gemakkelijk met autosamplingprogramma's maar eind vorige eeuw was het handwerk. Daarom heb ik de gesampelde presets van de Korg Triton maar gekocht. Ik snap dat je liever muziek maakt. Dat was ook mijn overweging. Je kunt ze ook bewaren en als iemand ernaar op zoek is, reageren en een prijs afspreken. Dan hoef je er niet mee de boer op en krijg je er misschien ooit geld voor van iemand die er blij mee is.
 
Niet naar de topic tittle kijken,,

maar ik had een goei idee,
dankzij tegelijk acht V-Station Powercore's te samplen vd week... (en effe delen voor als anderen willen synths samplen)

Ik gebruik nu een 'Sample Chop Sync track',,

Een Roland MBD-1 (die niet reageerd op prg chng, en bank) en altijd dezelfde note afspeelt,,
en de midi thru gaat naar de te samplen synth,

Samplitude 'set marker on silence' werkt nu altijd 100% perfect op de MBD1 track,
en dan is 't maar de Synth Sample track eronder en op solo zetten, en exporten op 22050,

Okeyyy,,

Pfff, gedaan met altijd manueel de markers te checken en er enkele van te moeten corrigeren,,
 
Okey, nu kan ik alles perfect nauwkeurig choppen of trimmen, met een (M-BD1) 'Sync track' op de 3de analoge audiocard ingang.
tja, nu ga ik al m'n synth opnieuw moeten samplen, want er zijn er ook veel die niet op 440Hz stonden,, pffff, tja!

Maar nu kan ik het PrgCchg / Syx samples alleen aan,, Geen bedrijf of zagen of zot worden voor iemand voor hulp,

Soit, een snapshot zegt mss ineens meer:

En ja, mail maar voor de sample link,,
Voor de K2661 kan ik toch het win prog Kurzfiler gebruiken, die converteert toch ook perfect 22.050,
want da's niet meer te herhalen, '20.000' wav's importeren met de veel te trage standard K2661 import functie

Okkkey,

 
Back
Top