Iemand of bedrijf gezocht die m'n Samples wil verdelen

Stephen

The Gate is open: Tidal,,
Lid sinds
16 februari 2005
Berichten
4.971
Locatie
België
Ik kon al een tijdje Midi Synths Auto Inc Prg Change/LSB/MSB/Note Samplen, maar nu kan ik ook Syx presets automatisch samplen, En dat is heel cool !

Ik heb de K2661, System-1 en Alpha Juno nu klaar, maar dat is veel teveel voor mezelf,
Dus ik wil ze wel delen, of ik wil er iets voor terug krijgen, maar ik begin niet zelf met een webshop, da's dus m'n probleem of niet-kunnen


Dus Mail via PB of hier op't forum,, als je intresse hebt in de samples, of connecties hebt in de online sample verkoop wereld.


Al de midi gebeurd met m'n SynthCtrl Plugin, Maar dat is AmigaOS - AmosPro
De audio recording met een Profire 610 en Samplitude X4, en daar heb ik de Set Markers in een .VIP project van, maar dat kan nog verder perfect gemaakt worden
Auto delete silence en al de andere sample batch edits, gebeurd met awave studio
Extreme sample Converter gebruik ik om de samples te checken


De Technox, JX-03, VirusC, JP-8080 staan in de wachtrij om te samplen
Daar heb ik ook heel veel presets van van mezelf, maar ook gekochte banks

't is echt cool sysex preset kunnen samplen, vd alpha juno en System-1, maar 't is gewoon teveel voor mezelf, en met een webshop begin ik niet.

K weet niet of er al een soort van sample robot betstaat, die met syx presets werkt ?? En anders geef je dat feature maar door,,,
 
Maak n YT filmpje, doe e mail adres in de comments en mensen mailen je bij interesse, zo kocht ik al patches voor synths.
Is dat haalbaar voor je?
 
okey, Merci,

en tja, ik wil me niet gaan bezig houden met 'business', maar effe snel uploaden en gratis delen is niet meer van deze tijd

En video en gfx dingens gaan me teveel afleiding kosten, ik ken maar een heel klein beetje van video en gfx edit,

Er is denk ik genoeg volk genoeg dat online business heeft,, maar ik begin daar ni mee
 
of je geeft het weg of je vraagt er wat voor.
of je laat de downloader zelf kiezen wat die er voor betaald.

check gumroad.com eens.
 
okey,

tja, de enkele samples die nog niet helemaal correct gechopt zijn,
zouden nog eens door iemand anders moeten gedit worden voor een sample pack release,
maar voor mij is't goed genoeg, en ik begin liever er tracks mee te maken

Ik wil de samples ook aan synthforum doneren of zo, of mss is er een SF lid dat zich geroepen voelt ?

Ik sample gewoon voor mezelf, en k had ineens het idee om ook syx presets feature toe te voegen, en't werkt goed, voor zover ikzelf vind

maar 't zijn teveel samples, en ze lijken te goed te zijn, als ik ze vergelijk met wat ik heb gekocht en gedownload

k wil enkele samples wel online zetten,,
 
OKey enkele samples: https://stephenm.be/sf/syx-sampling-preview.zip

Er is een 'MC-909' versie, of die een lengte heeft van '131BPM 1/8ste'

tja, ik creeer maar,,
marketing en sales is iets anders, en mss zijn de samples toch de moeite niet,,, k moet eerst zelf er nog tracks mee maken,,

Maar ik vind het syx preset samplen te cool om voor mezelf te houden,
maar ik zoek liefst een colab ipv effe snel online te zetten zonder feedback of zo
 
oKEY,,,
'k heb effe genoeg gedaan voor vandaag,, Eerst terug muziek horen

'k zal later betere presets als demo posten,,ipv de eerste 10 vd library
De coarse tuning zou ook nog gecorrigeerd moeten worden
okey,,
 
Okey, laat maar,, want ik wordt er anders toch duizelig en impotent van

ik heb de ajuno samples door de powercore filtroid laten gaan om het high Freq digitale randje weg te filteren,
en ook naar 22.050 sample rate ge-export

ik hoor het wel, als je wil samen werken,,

't is best cool syx presets kunnen samplen,, ipv prg change, en elke keer een bank te laden in de synth

Maar dan moet je ook de banks kunnen exporten naar individuel syx presets,
Dat kan ik ook, maar niemand anders denk 'k

okey, mss zet ik sevens nog enkele voorbeeld samples online,

Okey, viola: de eerste 30 samples, in 44100 filtroid en 22050 MC-909 131Bpm '1/4de of 1/8ste' lenght
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb samplerobot demo eens getest, en ik sample toch op een hele andere manier hoor,,

'K heb dus deze werkweek van enkele m'n synths al de syx presets gesampled:

Het markeren van de sample start punt vd source wave zou nog beter moeten gedaan worden
dan met Samplitude "Set maker on silence" , want ik moet dat allemaal nog manueel controleren, en dat gaat over duizenden samples

Daar kan ik iemand voor gebruiken, als die mss ook andere progs gebruikt
om het start punt te markeren en zo als indiv sample te exporten,
en awave studio doet dan de rest
Cubase zou dat ook kunnen, maar 'k ga geen uren zoeken hoe, of mss dat dat maar tot 128 slices gaat, zoals recycle ??

Okey, ik hoor het wel,, als je wil samenwerken om al die samples goed te trimmen voor gebruik in de samplers

't is gewoon een anti artistiek - muzikale bezigheid voor overdag,,
't zijn effe teveel samples, maar k vind het de moeite,

en t zijn veel betere presets dan wat ik allemaal al heb gedownload van sample firma's
 
Waarom samplen als je niet de moeite wilt nemen om het verkoop klaar te maken, waarom niet ook gelijk zelf verkopen?

Zeker als je t een kuttaak vindt, ga gwn lekker muziek maken joh! 😁
 
ja, idd, is op den duur een enorme saaie monikken kut-taak,,

en tja,
krijg nog maar eens iets gedaan van iemand anders, die na zuckerb en de iphone geboren is, en denk dat alles te fixen is met een duim omhoog.

Soit, Effe op de lange termijn zetten: "work on progess", en een systeem uitdocteren om eenvoudig de nog te editen samples te fixen, want nu is't ni te doen,

Okey
en tja, samplen is om zelf tracks mee te maken,
maar 't zijn teveel samples voor mezelf, en 'k vind ze goed, en mss intressant voor anderen,, maar tja,,
 
Ja opzich ook logisch toch dat mensen daar geen zin in hebben, want kutwerk en zoveel valt er niet aan te verdienen. En dan ook nog een deel ervan kwijt zijn aan iemand die te lam is om het zelf te doen ;) Heeft niets met nieuwe generatie te maken imo

Je kunt ze toch ook gwn "as it is" online zetten zonder er iets aan te willen verdienen? Mss krijg je juist energie als je hoort wat anderen ermee doen en je t laat voor wat t is en zelf muziek ermee gaat maken. Dat is meer waard dan die paar euros die je ermee zal verdienen
 
ja idd, okey, merci,,

effe laten bezinken, want dat is op den duur een perfectionistische idee-fix bezigheid,
effe proberen terug te switchen naar artisitiek muziek maken, met mss 10.000 nieuwe sample sounds

wel cool syx presets te kunnen samplen,
k weet ni of anderen dat ook (ooit) kunnen, maar dat idee namaken is ni zo moeilk, maar dan moet je wel nog een syx preset library hebben ook,

okey,
tja, effe 'kalmeren',, 't zal wel goed genoeg zijn bij volgende track recording, effe de goesting laten opkomen, okeyyy,
 
Ja, okey,

k heb met Cleaning lab de slechte samples effe manueel getrimt,
en niet het Samplitude Marker Project met >500 samples elke keer manueel te editen en
te moeten zoeken naar de betreffende sample, want da's echt een brain killer


okey, k ben content,,
en tja er staan genoeg samples op de .www internet hd, anders hoor ik het wel bij intresse in m'n samples,

Smackos heeft zo ook al veel gesampled, online gezet, en ook niet allemaal 100% perfect getrimt,
 
Okey,
k was bezig met de 131BPM 4/4 Trimmed samples van de System-1, Alpha Juno en JX-03 in de K2661 te laden en te checken, en 't is toch wel heeeeel erg goe hoor,,


't zijn alleen teveel samples om te gebruiken in tracks voor mezelf, Dus tja, hier is m'n link https://stephenm.be/syx-presets-sampled.htm
Ik kan toch geen echte web-shop aanmaken of gebruiken, zoals ik ook geen tijd, bedrijfs intresse en bekwaamheid heb om met de beurs bezig te zijn

Ik hoor jullie wel, en ik maak ff een andere download draad aan hier op SF

 
Laatst gewijzigd:
ja, merci, en die ken ik van espen kraft

soit, ik vind m'n samples erg goed, of die vd System-1 moet ik nog terug normalizen,
Graag via pb als je ze wil,, k ben al enkele weken met andere dingen bezig, en met eigen gebruik van m'n samples
 
Eerlijk? Er zijn tig aanbieders met behoorlijk straffe sample libraries. Alle kleuren, maten geuren en gewichten.
Alle respect voor je werk want sampelen en liefst ook progs maken die met veel diverse samplers / software compatibel zijn is idd een hele opgave!
Maar ik vrees dat anno 2022 niemand zit te wachten op Juno, Virus e.d. samples...omdat er intussen genoeg freeware is die dat emuleert.

Bovendien is er dus het gegeven van programma's. Mij interesseert het hoegenaamd niet om samples te kopen die ik nog zelf moet gaan lopen en in progs stoppen. Dus ja, ik koop libraries van Spitfire Audio en Kontakt en betaal daar behoorlijk voor, maar je krijgt er dan ook héél wat voor terug. Dat zijn allemaal processed samples en daarvoor moet je ook nog eens in dure studios terecht als je dat niveau wil halen.

Een nobel initiatief, daar niet van, maar vezin eer gij begint!

Ik heb jaren gewerkt aan een Library voor mijn S5000. En die is niet te koop. Als ik ze zou verkopen, dan wordt die library simpelweg onbetaalbaar omwille van de werkuren die ik er heb ingestoken...maw, het levert niks op. Of toch niet voldoende.

Imo is het mss een beter id om soundbanks voor synths te maken en die aan te bieden...
In ieder geval succes met je id.
 
ja,okey,

Ik bekijk het simpel,; 't is teveel sample materiaal voor mezelf, om er zelf tracks mee te maken,
en k vind de samples goed,, en kweet over welke presets het gaat, da's altijd het probleem met gedownloade samples

Ook de 22050 sample rate versie voor de MC-909 en K2661,
maar de meeste gebruiken een lopass filter om die heel hoge freq weg te krijgen

soit, voor mezelf is het teveel werk, en 'k heb ondertussen een andere install/programmeer bezigheid

pb maar als je de samples wil
 
Back
Top