wat is er met de layout van het forum gebeurd?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ben ik hier op GeenStijl beland?
Nee, dit is "Feedback Upgrade" :D waar iedereen zijn of haar mening mag geven over de upgrade. En daar kun je het wel, niet of gedeeltelijk mee eens zijn. :)
 
nou, volgens mij doe jij er een aardig schepje bovenop. ik krijg toch de indruk dat Bohemen een mespuntje rustiger en minder geîrriteerd reageerde.
mensen die na wat aanpassingen, vooral uiterlijk, van een forum zeggen dat de lol er voor hun wel af is, daar kan je toch ook gewoon om glimlachen?

Ok, fair enough, ik ben inderdaad geïrriteerd en de keuze van mijn woorden is misschien dan niet helemaal handig geweest. Mijn bedoeling is helemaal niet om eea verder te polariseren, dus misschien had ik even tot 10 moeten tellen voordat ik op ok drukte. Mijn bedoeling was juist om het allemaal in perspectief te zetten, relativeren of whatfr. Ik trek dus direct het boetekleed aan en moet zelf mijn toon dus ook matigen. Dan probeer ik het nog eens: kritiek is zeker ok en moet zeker kunnen, daar gaat het helemaal niet om, daar kun je lering uit trekken en de dingen mee verbeteren. Het gaat vooral over de toon waarop dat af en toe gebeurd (en je hebt dus gelijk, mijn toon was in dat bericht dan ook niet ok, nogmaal mijn excuus daarvoor).
 

Grappig, dat is wat ik dus vreselijk druk vind met allerlei schermen en lijstjes eromheen. Het is veel beter nu. Perfect? Nee, maar moet dat dan?? Is de inhoud uiteindelijk niet belangrijker dan hoe het gepresenteerd wordt?

Ik vind het prima zo en ik begrijp dat het op een mobiel nu veel beter te pruimen is. Daar ligt ook een grote doelgroep. Het is gewoon een kwestie van wennen.
 
Nee, dit is "Feedback Upgrade" :D waar iedereen zijn of haar mening mag geven over de upgrade. En daar kun je het wel, niet of gedeeltelijk mee eens zijn. :)

Welkom terug. Had al een idee dat het niet zo lang duren.....
 
Het is STICHTING Synthforum..... er gaan dus ook subsidies naar toe. Ik vind dat wij dan als gebruikers best onze mening mogen geven. Zonder gebruikers immers geen bestaansrecht.

Subsidie? Waar haal je die wijsheid nu weer vandaan? :dubbel:
 
Ik neem aan dat de mopperkonten ook niet meer naar Studio Eredivisie kijken? Niet door de tunnel van Utrecht Centraal lopen? Een Grolschbeugelcrisis hebben?
 
Ik neem aan dat de mopperkonten ook niet meer naar Studio Eredivisie kijken? Niet door de tunnel van Utrecht Centraal lopen? Een Grolschbeugelcrisis hebben?

vroeger was allles beter.....
Je weet toch dat 80% van het forum hier autistisch is ?

https://www.youtube.com/watch?v=5kgFIv__S1s de fiat panda is ook al niet meer wat het geweest was.


Even zonder gekheid,,, het was misschien beter geweest als het nieuwe forum pas geopend was wanneer het helemaal klaar was geweest,,, nu zitten we met een half-af - forum ...,,,
 
misschien moet jij pas weer inloggen als ie volgens jou helemaal af is dan :D djiesz .. je bent zelf trouwens half af zo zonder avatar he
 
misschien moet jij pas weer inloggen als ie volgens jou helemaal af is dan :D djiesz .. je bent zelf trouwens half af zo zonder avatar he

pfffff,,,, de lol van dit forum is er zolangzamerhand nu wel af,,, kan helemaal niets meer vinden.
 
Wat kun je niet vinden dan? En t klopt over dat autisme, alleen gaat dat meer naar de 99% denk ik.8o)
 
Even een positieve noot voor de mensen die afknappen op het inderdaad toch wel wat minder charmante nieuwe forum: als je daardoor minder hier rondhangt kan je met de vrijgekomen tijd extra veel charme in je eigen muziek stoppen. Misschien krijg je zelfs inspiratie voor een synthforum diss track?
 
Het enige wat men misschien kan doen is een spatie voor het synthforum.nl logo in de linkerbovenhoek zetten, of een beetje ruimte zodat het de rand van de browser niet raakt - dat is eigenlijk het enigste wat echt irritant is ;) de rest wennen we wel aan toch! Misschien nog een leuke foto van wat synths erachter zetten ipv van dat blauw - die kleur geeft een beetje belasting website atmosfeer...of een leuke gradient erachter. Als dat mogelijk is hoor.
 
We moeten ons denk ik ook realiseren dat autistische mensen problemen kunnen hebben met veranderingen.
Alles bij het oude houden kan echter niet, omdat je dan op een gegeven moment de boot / aansluiting mist.

In je studio rondhangen is natuurlijk altijd een goed idee! :)

het was misschien beter geweest als het nieuwe forum pas geopend was wanneer het helemaal klaar was geweest,,, nu zitten we met een half-af - forum ...,,,
Daar ben ik het wel mee eens! En zeker voor mensen die autistisch zijn. Die blijven nl. nu geconfronteerd worden met veranderingen (waar ze moeite mee kunnen hebben).
Misschien nog een leuke foto van wat synths erachter zetten ipv van dat blauw...
Ja, bijv. dat. En voor wat meer variatie zou dat van mij ook ander studio gear mogen zijn. Of eigenlijk van alles wat op dit forum staat.
 
Zoals anderen al opgemerkt hebben; sorry hoor dit design is echt ... tja heb er geen woorden voor. Dat geschreven hebbende, de keus is ook zeer beperkt: https://www.vbulletin.com/en/themes/ en hebben 3rd party sites ook weinig moois. Tevens is het nieuwe synthforum logo; jeetje. Dacht even dat jullie gehacked waren ofzo, maar waarachtig mijn login werkt nog :P

Ipv te upgraden naar vbulleting versie 5. En met het oog op hoe slecht de synthforum donatie is geregeld. Zou ik de admin graag willen motiveren eens te kijken op https://invisioncommunity.com ... dat is een waardige upgrade van de site, waarbij donaties gekoppeld kunnen worden aan automatisch VIP / badge ranking systeem. En migratie is gratiesch: https://invisioncommunity.com/services/migrate ... kosten van self hosted license $200 (zit alles in). En ik wil dan wel donateur worden. Met of zonder additionale perks (wat ook allemaal in te stellen is).
 
Misschien nog een leuke foto van wat synths erachter zetten ipv van dat blauw - die kleur geeft een beetje belasting website atmosfeer...of een leuke gradient erachter. Als dat mogelijk is hoor.

Ik krijg nu vooral een hyves gevoel met plaatjes op de achtergrond....... :D
 
Het is ons duidelijk dat sommige leden nog moeten wennen aan het nieuwe forum. Neem daar vooral je tijd voor. Dank voor alle suggesties en opbouwende kritiek. Dank ook voor alle adviezen en meningen. TS heeft antwoord gekregen op zijn vraag in de OP dus is het tijd dit draadje te gaan sluiten.
 
Het is STICHTING Synthforum..... er gaan dus ook subsidies naar toe. Ik vind dat wij dan als gebruikers best onze mening mogen geven. Zonder gebruikers immers geen bestaansrecht.

Ter informatie: dit is pertinent niet correct. Buiten inkomsten van advertenties en vrijwillige bijdragen van leden heeft de stichting synthforum.nl geen inkomsten.

Meningen zijn absoluut welkom (ik weet ook niet waar de perceptie is ontstaan dat dat niet zo zou zijn) echter alleen indien er dan ook (zoals ook al aangegeven) een suggestie tot verbetering wordt gegeven. Anders is het simpelweg klagen zonder een pad naar tevredenheid te geven.....

EDIT: ik zag pas te laat dat het topic al gesloten is. Excuses.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top