XV-5080 voor €10.000,- ??

Sander02

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
26 mei 2002
Berichten
5.105
Locatie
Hellevoetsluis
Hello,

Zat op ebay wat rond te neuzen en zag toen deze adv. voorbij komen.

Hoe kan een xv5080 in vredesnaam op 10.000 staan? is dat gewoon een foutje of mis ik iets... :confused:
 
Zal inderdaad wel 1.010 moeten zijn (aangezien hij nieuw is en de adviesprijs erbij staat).

Of ze hebben hem al verkocht buiten de eBay regels om en dus 'verzieken' ze zelf de veiling. :maffia:
 
Deze verkoper is een fraudeur. Er word dan zo hoog geboden dat iemand die dit niet weet het produkt nooit zal kopen.En de valse verkoper moet veeeel ebay fee's betalen:D Dit is waarsch. dezelfde persoon die soms wel 8 arp 2600's aanbied met allemaal het zelfde serienummer. Pas dus op!!
 
Het kan ook zijn dat de mensen dan denken dat ze zeker deze module hebben. Ik heb laatst op marktplaats ook zoiets gezien, werd een Realistic MG1 Moog te koop aangeboden, de eerste bieder bood 250 euro en de tweede bieder 3000 euro. Als je dan wilt bieden, moet je dus hoger gaan bieden dan die 3000 euro. Het is dus of om ervoor te zorgen dat de persoon hem zoiezo krijgt of ze zijn het inderdaad aan het verzieken.

Phochos:(
 
Origineel geplaatst door phochos
Het kan ook zijn dat de mensen dan denken dat ze zeker deze module hebben. Ik heb laatst op marktplaats ook zoiets gezien, werd een Realistic MG1 Moog te koop aangeboden, de eerste bieder bood 250 euro en de tweede bieder 3000 euro. Als je dan wilt bieden, moet je dus hoger gaan bieden dan die 3000 euro. Het is dus of om ervoor te zorgen dat de persoon hem zoiezo krijgt of ze zijn het inderdaad aan het verzieken.

Phochos:(
idd; wie zou nu EUR 3000 bieden voor een MG-1 mini !!?? :dubbel:
 
Dus al met al wordt er flink afgeziekt op ebay en die gasten lopen zo iedereen te fokken want het maakt er ebay niet betrouwbaarder op.
 
Ik was voor de lol op zoek naar de prijs van een 2e hands K2600X rolls royce versie

Als je dit "k2600x royce version" als zoekactie opgeeft in Google com je op ebay terecht met een bepaald zoekfilter aan. Dit laat wel zien dat er aardig vette bakken te koop staan in Canada.

En bovenaan zie je dat die kerel 3X dezelfde adv. heeft neergezet dus een typfout lijkt me bij deze uitgesloten :D
 
Invalid Item
The item you requested ( 3744587534 ) is invalid, still pending, or no longer in our database. Please check the number and try again. If this message persists, the item has either not started and is not yet available for viewing, or has expired and is no longer available.

:gaap: :gaap: :gaap: :kont:
 
Back
Top