MixMagnets

r.5

Vers lid geweest
Lid sinds
8 mei 2003
Berichten
3.463
Locatie
Thuis
efx.jpg


Nooit meer knoeien met schilderstape dankzij MixMagnets!​
 
Laatst gewijzigd:
De beste uitvinding sinds het warme water en
het hoeft niet altijd peperduur te zijn: nl. 16$
 
hee dit is wel een coole!
 
ik vraag me alleen af in hoeverre die magneten je mixer beinvloeden, magnetische velden zijn nooit goed toch? en die magneet beschadigd waarschijnlijk net zo veel als schilderstape lijkt me toch? of ben ik nu weer te pessimistisch?
 
Origineel geplaatst door redje
of ben ik nu weer te pessimistisch?

Idd! Het magnetisch veld van je scherm of je speakers is oneindig veel groter dan dat van die MixMagnets.
Ik heb trouwens een digitale mengerd en daar geld dat argument zowiezo niet. 8o)
 
Herkend iemand trouwens de afgebeelde mengerd? :D
 
Origineel geplaatst door Phony
nooit geen geknoei = altijd geknoei :stupid 8o)

Ok heb het al aangepast...
 
Bericht door een moderator:
Best handig, maar ik vond het geen frontpage materiaal. Verplaatst...
 
Kan je "Avid neemt M-audio/midiman over" ook gaan verplaatsen omdat dat al helemaal geen nieuwe gear is IMHO.
 
Gelieve die 13-in-een-dozijn VST'tjes dan in het vervolg ook van de frontpage af te halen... :(

Dit is volgens mij (en blijkbaar vele anderen, waaronder zelfs de alom gerespecteerde Pjotr G)
wel degelijk een innovatief product. Mja je kan idd moeilijk een magneetje op je virtueel mixertje hangen... :duivels:
 
Sorry hoor, maar zit nou eens niet zo te jammeren... :o:

1) Dit is geen nieuws - een tijdje geleden hadden we ook al die MagTags. Maar OK.
2) Dit is geen direct synth gerelateerd iets; toevallig zijn softsynths dat wél, of je 't nou leuk vindt of niet.
3) M-Audio / Midiman / Protools spul is direct gerelateerd aan het muziek maken met synths.
Maar eigenlijk snap je dat zelf ook wel, als je even ophoudt met spijkers op laag water zoeken...

"Gelieve" helemaal niets. Ik vind het vervelend om er op te moeten hameren, maar je hebt hier nergens *recht* op, ofzo.

Mag ik u bidden, vanaf heden weer on topic? :)
 
Origineel geplaatst door 6 trak
loik iets opzich, maar is alles nu al reeds voorbeschreven of kun je ook zelf texten kalken?

Natuurlijk: Klik gewoon op "Custom Set".

Het kost dan wel $21 (+ $3 shipping) voor
36 kleine (1 kanaals) en 9 grote (stereo kanalen).
 
Origineel geplaatst door 6 trak
wel wisbaar mag ik dan toch hopen... anders kun je beter het voorbeschreven setje nemen...

Bekijk hun website even en vind volgend statement...

Mix Magnets are laminated, so you can use
a dry erase marker to write on the blanks.
When you're done with the project,
just wipe 'em off and reuse 'em`
Je kan trouwens zelf je tekst kiezen die erop gedrukt wordt...
of je kan het niet later voorbedrukken en het er zelf met stift opschrijven!
 
grappig, maar wat was er ook weer mis met de schilderstape van €1,- per rol? :confused: Ongeveer genoeg voor 40 optredens (als je elk optreden een nieuw stripje moet plakken) :D
 
Weet iemand toevallig waar ik ze nog kan vinden.

Hun site is blijkbaar down...
 
Back
Top