Kaleid?? Kaleid!

CreOn

Alles naar de knoppen....
Lid sinds
6 februari 2002
Berichten
1.150
Locatie
Terneuzen
Heu...
Jaren geleden eens wat gedownload van ene Kaleid.
Vandaag was ik weer eens opzoek, maar kom erachter dat er maar bar weinig te vinden is van deze man (groep?).
Google komt niet met echt heel veel info.
Ook op de site van GrooveRon staat er geen cd van.
Iemand enig idee die deze muziek kent, of er meedere cd's zijn uitgebracht, homepage??
Het nummer dat ik heb is een beetje Jarre-achtig en klinkt zo
Op zich niet verkeerd.
Ben benieuwd.
 
http://centerstage.net/music/whoswho/Kaleid.html

Electronikkers have 4 CDs (Out of Mind is Out of Sight, Zen and the Surveillance of Bicycle Messengering, Darkk Bros., and The Mysterious Hub Tour.
Listen.com says "Kaleid brings the dazzle of glam to big break beats. He sings like a '70s Brian Eno over phat beats, swirling synths, and washes of samples." The Illinois Entertainer says it "undeniably represents the future of ambient music." CMJ calls it "an overwhelming aural soundscape."

Je bedoelt deze?

Overigens is Kaleid ook een b-kantje van Depeche Mode, maar ik geloof niet dat je die bedoelt.
 
Wellicht bedoel je Andy Hagerty, alias Andy Vask'el?

Hier staat z'n website.

Logisch dat je niks van hem vindt, want hij heeft z'n naam veranderd om verwarring met de hierboven (vorige post) genoemde persoon te voorkomen.
 
Het enige wat ik vond was dit.

Op die pagina van AxiMaxi staat inderdaad meer Kaleid tussen, kan jammer genoeg alleen geen tracks beluisteren :(
En inderdaad ik vond wel meer sites met Kaleid, maar dat is toch wat anders. Inderdaad meer Synthipop.
Thx :okdan:
 
Thx!!
Zie dat ie zich ook nauw verbonden voelt met "the Master" ;)
 
Back
Top