Cs80

Aangeboden: Legendarische Yamaha CS-80
Prijs: 3000 Euro of hoger.
Beschrijving: Moet geserviced worden (maar welke CS-80 niet) vanwege één niet werkend voiceboard (is in de meeste gevallen niet eens te horen)en moet op sommige punten afgesteld worden. Ik weet wel een adres waar je dat kan laten doen. Optisch is het bedieningspaneel in uitstekende staat en heeft altijd in rookvrije studio gestaan. Inclusief: Sustain pedaal, Volume pedaal, kopie van Owners Manual en de originele (!!) Service Manual met groot block diagram "fold out". Ook het bovendeksel zit er nog bij. Het originele onderstel en bladmuziek standaard niet meer, maar wel een keyboard standaard. Ik wil hem wegdoen omdat ik er niet zo heel veel meer mee doe. Onder de 3000 Euro bieden heeft geen zin.

Hoest... HOEST... HOESSTTTT... 8D
Krisis! Wat een prijs...

Toch zou ik me kunnen voorstellen dat iemand alhier tóch denkt.... vooruit met de geit.
Dat voiceboard moet nog wel op te snuffelen zijn (ik weet nog wel iemand...)

En na de synthmeeting: ik blijf het toch de best klinkende synth *ooit* vinden.
(met de Synthex als goeie 2e).
 
Goeie-dagschotel, da's inderdaad de hoofdprijs:frons: en dan nog met een brak voiceboard.

is in de meeste gevallen niet eens te horen

Yeah, right! Speel maar eens een solo dan :stupid

Mocht er een Synthforum lid zijn die de liquide middelen heeft om dit prachtbeest aan te schaffen let dan even op het volgende:

- Test iedere toets (aanslaggevoeligheid en aftertouch) als de aftertouch niet goed werkt betekent dat een flink aantal uren solderen.

-Test iedere fader/switch en let op vreemde bijkomstigheden (voorbeeld: als ik de filter attack op 0 zet springt bij mij de VCO op 'Pulse', ik ben er nog steeds niet achter wat daar de oorzaak van is)

Als deze CS80 bij een forumlid terecht komt dan ben ik in ieder geval bereid om hulp te bieden als het nodig is.
 
Back
Top