Moog One 16 v nieuw op MP

Akikaze

Hardware only
Lid sinds
26 oktober 2004
Berichten
2.507
Locatie
Midden Nederland
https://www.marktplaats.nl/a/muziek-...1a74e54f8dbd13

Ik heb er al een. Gezien het serienummer dit jaar geassembleerd. Ik weet wie de verkoper is en de ene keer dat ik zaken met hem deed was hij betrouwbaar maar kennelijk wil hij alleen via MP handelen en dat respecteer ik, dus ik geef geen naam prijs.
 
Zeker met de huidige 10% korting bij Bax is de nieuwprijs natuurlijk niet wat er in deze advertentie wordt beweerd. :beard:
 
Die is al lang te koop en zal nog ff te koop blijven,veel te duur voor een 2dehands exemplaar..

Er moet nog zeker 1k er af dan zal die wel verkopen.
 
Tja, met een 15%-kortingsbon van Bax kom je er ook. Die had ik, maar ik heb toch gekozen voor een echte muziekzaak. De meerprijs krijg ik dubbel en dwars aan service terug.
 
En verkoper 'Synthesizer' geeft een betere service dan Bax?
Ik heb geen interesse in de One maar als ik iets voor 15% goedkoper tweedehands aangeboden zie worden ga ik niet het risico nemen met een exemplaar van particulier.. (met service tot de stoep) en garantie overzet gedoe..
 
^ Ik denk dat zelfs aan 6k die niet weg geraakt...

Als je op een toestel valt die kuren heeft zit je helemaal vast,garantie of niet.

Als je nieuw koopt heb je meer als een week tijd om hem in te burnen en goed te testen,als die dan problemen vertoont,naar winkel en geld terug...

De Moog-One zal voor eeuwig een moeilijk verkoopbaar toestel worden tweedehands als Moog er niet in slaagt hem ooit bug free en stabiel te krijgen.
 
Ik weet het niet hoor. Memorymoogs worden ook tegen hoge prijzen verkocht. De problemen kreeg ik pas na een paar weken en de oplossing kwam tweevoudig middels een firmware-update en een tip van een medegebruiker. Sindsdien is er goed mee te werken maar af is het instrument nog niet. Ik vertrouw erop dat Moog een ander ondersteuningsbeleid voert dan bijvoorbeeld Arturia. Gelukkig zijn er 3000 van verkocht. We gaan het zien en als hij van Marktplaats af is, zal ik eens informeren naar de verkoopopbrengst.
 
Een van de twee problemen namelijk het probleem dat ik kon oplossen na een tip van een gebruiker. Maar dat is al in de draad van de Moog One behandeld.
 
16 voice staat erbij, maar ik weet natuurlijk niet of het verder allemaal klopt. kwam deze toevallig tegen op zoek naar een theremin.
 
Back
Top