Jupiter 8 keyboard voor 500 euro

De onaardige zieke geest plaatste dit bericht

Te koop: Wegens teveel response mbt. Jupiter 8 keyboard is deze verkocht! geen mail aub. meer,is verkocht!!!

29 juni 2004 Prijs: € 0,- E-mail sturen

Wie een kuil graaft voor een ander , valt er dikwijls zelf in
 
hahaha

Hmm, als iemand kan internetten dat heeft diegene meestal meteen inde gaten hoe je moet zoeken met Google. Dan heb je binnen 1 seconde door hoeveel zo een Jupiter waard is. Dus ik geloof er helemaal geen zak van, ook al gun ik iedereen die Jup ten zeerste!

Arf
 
Origineel geplaatst door Arv
Hmm, als iemand kan internetten dat heeft diegene meestal meteen inde gaten hoe je moet zoeken met Google.

ik heb daar toch andere ideeën over......... afgaande op gestelde vragen op verschillende fora 8)
 
Ach kom op, elke bejaarde kan tegenwoordig met internet omgaan en die knakker niet? Dat geloof ik niet... Zeker niet als het een Hollander is en die zijn altijd wel op zoek naar een voordeeltje u know.
 
Gevonden tussen de lego stapeltje leuke bart-smit speelgoed.........................:D
 

Attachments

  • dia1.jpg
    dia1.jpg
    35,8 KB · Bekeken: 46
Origineel geplaatst door Arv
hahaha

Hmm, als iemand kan internetten dat heeft diegene meestal meteen inde gaten hoe je moet zoeken met Google. Dan heb je binnen 1 seconde door hoeveel zo een Jupiter waard is. Dus ik geloof er helemaal geen zak van, ook al gun ik iedereen die Jup ten zeerste!

Arf

als dat zo is wat jij zegt, vaag dat er zoveel threads hier worden gesloten omdat mensen geen zoekmachine gebruiken terwijl deze toch heel duidelijk en opvallend staat aangegeven...

vaag dan dat mensen hier idd vragen of 800 euro niet beetje veel is voor hun weet ik wat ze verkopen...
raar arv ;)
 
Origineel geplaatst door Slipperman
als dat zo is wat jij zegt, vaag dat er zoveel threads hier worden gesloten omdat mensen geen zoekmachine gebruiken terwijl deze toch heel duidelijk en opvallend staat aangegeven...

vaag dan dat mensen hier idd vragen of 800 euro niet beetje veel is voor hun weet ik wat ze verkopen...
raar arv ;)

sja Slip, ik weet ook niet. Blijkbaar zijn synth-mannen en vrouwen niet zo bijdehand.. ;)

Arv
 
Origineel geplaatst door Arv
sja Slip, ik weet ook niet. Blijkbaar zijn synth-mannen en vrouwen niet zo bijdehand.. ;)

Arv

Dat fenomeen zie je niet alleen bij synthologen hoor !
Kwestie van kortzichtigheid en teveel vertrouwen in eigen beoordelingsvermogen denk ik, waardoor mensen nog niet eens de moeite nemen te lezen wat anderen van iets denken. (met hopen dubbelposts, zoals die van slip hierboven, tot gevolg) 8)
 
ja okee

wat ik alleen maar wil zeggen dat de kans dat er 'van zolder' nog zoiets boven komt drijven erg klein is, ook gezien het feit dat dat kreng vroeger ook goudgeld waard was. En dan bewaak je je synthje met je leven, doe je die niet weg naar de Kringloopwinkel oid
o ja, ook: waarom zou je in je advertentie neerzetten dat je hem van zolder hebt gehaald? Dat is voor de koper toch niet relevant of eh? Ruikt dus naar geintje/katuitboom techniek
 
de kans is klein maar gewoon blijven hopen, de kans dat ik ooit een
werkende Kurzweil k250 zal vind was ook klein , nu staan er 2 in mijn studio :D
 
Er staat nu een jupiter 8 op marktplaats voor 2350 Euro.

Is wel een beetje meer dan die 500 euro. ;)
 
Maar als je een advertentie zet waar 50 mensen op reageren, dan zou je toch stom zijn om de prijs niet omhoog te doen., blijkbaar is er genoeg interesse voor.
 
Back
Top