• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

high-end 500 series modules inc.rack!

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

neoking

Stamgast
Lid sinds
1 Maart 2017
Berichten
273
Aangeboden, een prachtige set aan high-end eq's en buscompressor, inclusief kwalitatief hoogwaardige 500-series rack:

-SSL 500-Series Bus Compressor MkII - 1500 euro
-2x SSL 500-Series 611 EQ - 1400 euro (prijs voor paar)
-2x API 550B 500 Series 4-Band Equalizer Module - 2000 euro (prijs voor paar)

Rack:
Wes Audio Supercarrier inclusief voeding - 450 euro

Hele set: 5000 euro (350 korting!)


Alle modules met rack zijn in zeer goede staat en werken uiteraard naar behoren.
De voorkeur is alles in een koop. Niet geinteresseerd in ruilvoorstellen, behalve een Minimoog Model D.
 
Vanuit meerdere kanten interesse, maar nog niemand die de knoop doorhakt...dus SCHOP!
 
Met pijn in mijn hart drop ik de prijs naar 4k...lager ga ik niet. Ontzettend goede prijs die je nergens anders zult vinden voor al deze mooie modules inclusief rack bij elkaar!
 
De 2 APIs zijn de deur uit. Nog beschikbaar:

-SSL 500-Series Bus Compressor MkII - 1500 euro
-2x SSL 500-Series 611 EQ - 1350 euro

Rack:
Wes Audio Supercarrier inclusief voeding - 425 euro
 
Back
Top