Jupiter 8 keyboard voor 500 euro

demian

Tijdelijk lid
Lid sinds
20 januari 2003
Berichten
16.647
jooooooooooooooooo

'ergens' op internet staat een Jupiter 8 voor 500 euro aangeboden.. ff afblijven allemaal hé .. deze is voor mij! :D

ik zeg het maar ff .. afblijven dus!
 
laat je maar gaan, maar dit kan niets anders dan fake zijn...
zeg niet dat je niet gewaarschuwd was... :smeris:
 
Origineel geplaatst door THM
laat je maar gaan, maar dit kan niets anders dan fake zijn...
zeg niet dat je niet gewaarschuwd was... :smeris:

thnx.. ik hou het in de gaten.

btw: op www.interface.nl staat ie dus.. maarreh ... ikke eerst hé ! :D
 
Ik kan me alleen maar voorstellen dat het zal gaan om een aantal zwart en witte toetsen, en al helemaal als ie op Interface staat.
:stupid
 
500 euro is nogal veel voor een keyboard van de zolder.
Als het als oud keyboard van de zolder verkocht wordt is het meer tientjeswerk.

-C-
 
Ja, op de Interface site. Ik heb net al twee mensen gesproken die er meteen op af willen gaan ! Dat wordt dringen daar op die zolder.
 
Origineel geplaatst door demian
maar ik was eerst hé ! :D

Laat je niet gek maken wie verkoopt er nu een Jupiter 8 voor 500 Euro..:)
 
Te koop: Wegens teveel response mbt. Jupiter 8 keyboard is deze verkocht! geen mail aub. meer,is verkocht!!! :D

Na veel plezier met de Jupiter 8 demian
 
Dat doet me denken aan een verhaal van een zeker forumlid wat een jupiter 6 voor een zeer redelijke prijs vond.
Later bleek echter dat het om een voetbaltafel ging.

-C-
 
Origineel geplaatst door Digimod
Te koop: Wegens teveel response mbt. Jupiter 8 keyboard is deze verkocht! geen mail aub. meer,is verkocht!!! :D

Na veel plezier met de Jupiter 8 demian

Af en toe ontstijgt dit forum mijn intelligentie ... ej.. ?

- edit -

ah zo .. hehe .. ej.. maar niet aan mij hoor .. ik hoor niks van die dude...
er zal vast wel iemand het 3 voudige hebben geboden van wat ie vroeg.. tja wie laat je dan de koop?
 
Het doet me denken aan mijn TB303 1 april grap :D
Ik heb iets van 30 mailtjes gehad waarvan sommigen echt paniek waren om die 303 maar te bemachtigen.
1 jongen had zelfs de moeite genomen om mijn telefoonnummer op te zoeken (vraag me niet hoe) en die belde me op.
Hij nam het wel sportief op toen ik hem vroeg wat voor datum het was :D.

-C-
 
Origineel geplaatst door demian
Af en toe ontstijgt dit forum mijn intelligentie ... ej.. ?

en wanneer kun je hem afhalen...?
 
Origineel geplaatst door C738
Het doet me denken aan mijn TB303 1 april grap :D
Ik heb iets van 30 mailtjes gehad waarvan sommigen echt paniek waren om die 303 maar te bemachtigen.
1 jongen had zelfs de moeite genomen om mijn telefoonnummer op te zoeken (vraag me niet hoe) en die belde me op.
Hij nam het wel sportief op toen ik hem vroeg wat voor datum het was :D.

-C-

wat bij jij erg! :D

gelukkig duurde het allemaal maar kort...

die laastste keer dat iemand 10 de meest zeldzame spullen aanbood heeft het halve forum gek gemaakt !
Dat duurde toen een hele dag ...
 
Origineel geplaatst door Digimod
en wanneer kun je hem afhalen...?

ej .. tja .. erm .. geloof dat ik niet in de prijzen val. ach ja.. dan maar een catamaran zien te scoren :)
 
waarom kan dit alleen maar genaai zijn? iemand die een nitwit is op dit gebied, zet zijn advertentie niet op Interface dunkt me, dan staat ie eerder op Marktplaats bij keyboards ofzo of in de plaatselijke stadsbode tussen de ero-advertenties (mooie plaats voor een jupiter trouwens:D )
 
Ha, ik weet wie hem heeft gekocht voor 450 euro van die knakker, mazzelaar.
Als tegemoetkoming bood ie mij zijn Elka Syntex aan voor 300 euro, maar ik heb afgehaakt, er zat namelijk een kras aan de onderkant van een van de toetsen...8o)
 
Laatst gewijzigd:
checheche, die VL1...

checheche, die VL1...

...altijd humor!
Je weet het soms niet maar ik geloof er ook geen snars van, zeker omdat de advertentie op interface staat.
En anders heeft iemand wel heel erg mazzel:r
 
Back
Top