[track] depri nummertje :)

coole track.

Ik vind je percussie niet helemaal passen bij dit geheel, je had wat mij betreft echte drums en trommels mogen gebruiken.
Maar dat is een kwestie van smaak.

Hoewel je mix nogal droog klinkt vind ik het qua compositie leuk gevonden.
 
Mooi. Maar toch niet zó depri..? Je zou mijn nummers ns moeten horen (Daar val je van in slaap of wil je meteen door beginnen te zuipen)
Het begin is beestig goed! Enkel de laatste noot van de basslines' loop zou ik een paar tonen hoger laten klinken (vraag me niet welke, daar ken ik nix van) t Is maar een detail natuurlijk, maar kvind dat die ene bass string er niet zo bij past.. :confused:
En de drums zou ik ook volledig herdoen. De compositie is tamelijk goed maar de drumsounds zijn net iets te 'proper' voor bij dit nummer.

Maar al bij al. Fijne track! Zéker voor je eerste! ;) Ben benieuwd naar je latere, meer recentere werk. :)

Dit soort nummers zou hier meer gepost moeten worden ;)
 
Origineel geplaatst door ikke
Mooi. Maar toch niet zó depri..? Je zou mijn nummers ns moeten horen (Daar val je van in slaap of wil je meteen beginnen te zuipen)
Het begin is beestig goed! Enkel de laatste noot van de basslines' loop zou ik een paar tonen hoger laten klinken (vraag me niet welke, daar ken ik nix van) t Is maar een detail natuurlijk, maar kvind dat die ene bass string er niet zo bij past.. :confused:
En de drums zou ik ook volledig herdoen. De compositie is tamelijk goed maar de drumsounds zijn net iets te 'proper' voor bij dit nummer.

Maar al bij al. Fijne track! Zéker voor je eerste! ;) Ben benieuwd naar je latere, meer recentere werk. :)

Dit soort nummers zou hier meer gepost moeten worden ;)

de bass is idd raar. ik heb andere geprobeerd maar kon geen betere vinden dus maar zo gelaten. de drums zijn idd vrij rauw (909 samples).

en verder...
dit was denk wel eenmalig. wil me richten op electro wil helaas alleen nog niet zo goed lukken.
 
Het eerste goeie werk wat ik van jou hoor. Ik was ladytron aan het luisteren toen ik het downloade en pas na 2.30 min. merkte ik pas op dat dit jou liedje was. Eindelijk arrangement..

Verder zeg je eenmalig.. Ik denk dat je jezelf niet altijd te veel moet willen bijsturen. Als dit nou eenmaal is wat er uit je 'hoofd' komt dan is dat nou eenmaal zo. Het is makkelijker om aan je passie/creativiteit toe te geven dan het tegen te houden..
 
Origineel geplaatst door Talsma
Leuke Gear lijst:koffie:

ja ach, ik doe me best.
ik wil eigenlijk de "VTech Musical DJ Junior" kopen
36447_m.jpg


maar moet eerst sparen voor een nieuwe
b_76.jpg


die we nu hebben is kapot.
 
Ik vind het een erg lekkere track al vind ik wel dat de bassline op een bepaald noot enigszins vals klinkt. Lijkt een toets te hoog/laag. De een na laatste. Klopt dit?

Het mist over het geheel nog iets, weet niet wat. Het is een lekkere productie, erg netjes. Misschien met 1 ding erbij, maak je het HELEMAAL !
 
Origineel geplaatst door demian
coole track.

Ik vind je percussie niet helemaal passen bij dit geheel, je had wat mij betreft echte drums en trommels mogen gebruiken.
Maar dat is een kwestie van smaak.

Ben ik het ook mee eens. Lijkt me beter passen.

althans de gulden middenweg
 
hmmm, 't is wel aardig nee sorry ik vind 't nix.....ik vind die andere (minimal) track 10 keer leuker. die wil ik in een verder stadium horen.
mzzl.:okdan:
 
Echt deprimerend vindt ik dit niet en emotioneel wordt ik erook niet door geraakt.
De melodien doen mij eigelijk niet zo veel. Ik hoor wel lelijke 909 open hihats. Das altijd minder.
 
Ik vind hem zeer stoer! Ik hou wel van die stijl, gloomy Portishead-achtig/Silent Hill e.d. (gamers weten wel)...
Laat snel weer eens wat horen.
 
Lekker chillen.

Doet me een beetje denken aan Air. En idd... de percussie is niet prettig. Te herkenbaar.
Geen id waarom iedereen ook een TR 909 (soft / hard) wil hebben om (let wel: ) te gebruiken.

Jammer van het einde. net of je het ff niet meer wist. Jointje opsteken en afmaken ;)
Grts negen één.

PS. het is op geen enkele manier melangolisch. Als je dat voor ogen had is het naar mijn
mening niet gelukt.
 
depri?, Lage tonen en langzaam is depri, dit is niet depri. Verder zou ik iets minder drums gebruiken (nog minder?, ja nog minder).
 
nou t is maar een heel klein beetje depri hoor.

Als je echt depri wilt klinken zou ik idd meer laag gebruiken. De drum drums lagnzamer maken en misschien een beetje lofi laten klinken.
 
Back
Top