ff uitblazen (op 'n Synthwave track)

Lid sinds
22 Maart 2008
Berichten
10.012
Locatie
-
Tijdje terug kreeg ik van @Furious5 deze track (FM84 - Fade) als 'n suggestie om op te saxen.. en sindsdien 'n paar keer op gejamd en zojuist wat proberen vast te leggen (wat nog niet altijd meevalt). Het is 'n lange track en proberen om vast te houden aan thema's verreist meer tijd.. oh.. en windows kwam ergens na het midden og met een mededeling van een update tussendoor, toen was de focus helemaal weg : D Maar de eerste stukken gingen wel lekker.

Het geluid is via een webcam app uit mijn Behringer mixer aan de video toegevoegd (inclusief fx), De audiocoding van de app is volgens mij 'n AAC formaat.. klinkt 'n beetje lo-fi ;) Maar makkelijk manier van video's maken en vooral lekker genoten van het saxen op deze coole track 8)

 
Tijdje terug kreeg ik van @Furious5 deze track (FM84 - Fade) als 'n suggestie om op te saxen.. en sindsdien 'n paar keer op gejamd en zojuist wat proberen vast te leggen (wat nog niet altijd meevalt). 8)




vet man klinkt goed! .. Mooi instrument die sax.. er zit echt gevoel in.
 
Thanx mensen!! Leuk om te horen dat ie jullie aanspreekt.:mega:

Ik hoor nu wel een beetje (the day after) dat de sax wat te hoog getuned was.. pardon me *D Had een ander rietje gebruikt omdat mijn vertrouwde op was..
Maar zeker een mooie track!! Ik ga er nog aan werken.. en een nieuwe opname maken. Die hoge stukken met toptones (piepen) passen er toch niet zo in.

@Furious5 thanks nog voor het tippen van de track. Ik luisterde gisteren nog even de gezongen versie.. da's ook altijd leuk :D
Er zitten wel wat kleine overeenkomsten in.. en misschien ga ik nog wel 'n paar luisteren. :eureka:
 
Laatst gewijzigd:
Jaa weer lekker saxy :okdan:
wat past het goed bij synthwave zeg, damn..
volgende in dit genre effe met een VHS-filtertje :)
Haha.. thumbs up voor VHS filtertje.. :okdan:idd essentieel in dit genre. :) Geen idee hoe ik dat bereik maar weer een nieuwe uitdaging. :mega:
 
Back
Top