LFObia Mocheese free VST-i

Hallo allemaal!

Ik ben sinds een tijdje lid en heb vorig jaar een vst-i gemaakt genaamd Mocheese. Als het goed is komt hij op de cd-rom te staan van van het blad Digital Music Maker van Juli. Het is een monofone synth met eigenwijze modulatiemogelijkheden die de synth zijn eigen sound geven. Klinkt punchy,is goed voor bassen en leads en zeer geschikt voor de rare soundfx en noisepercussie geluiden, hier wat meer specs:

One Oscillator,Arpeggiator,Ring Modulator,Distortion,Delay unit,VCF-ADSR (Low Pass, High Pass, Band Pass, Band Reject)
VCA-ADSR,Envelope Amount ,Keytracker,
Modulators: Sample And Hold, LFO, VCF-ADSR, VCA-ADSR, Envelope Amount
Modulation destination: Ring Modulator, Distortion, Delay, Cutoff, Resonance, Volume

Feedback is altijd welkom en gewaardeerd!

click op onderstaande link voor de synth.

www.electronicscene.com/elektracidz

djeroense@hotmail.com
 

Attachments

  • mocheese.jpg
    mocheese.jpg
    76 KB · Bekeken: 88
Niel, ja de schuiven zijn aan controllers toe te wijzen, bij mij in FL4 wel in ieder geval.

Retrophreak: Het uiterlijk van de synth is onmiskenbaar synthedit, maar heb je de synth al geprobeerd?
Door dat je zaken als delay tijd en depth kan moduleren met de filter en amp adsr, lfo, sample and hold en envelope amount kun je echt rare patches maken. Hij kan zeker klinken als een ordinaire bassline vst, maar door de modulatie mogelijlkheden klinkt ie wat eigenwijzer.Blader eens door de presets, krijg je een beetje een idee.
 
Origineel geplaatst door ElektracidZ
Niel, ja de schuiven zijn aan controllers toe te wijzen, bij mij in FL4 wel in ieder geval.

Retrophreak: Het uiterlijk van de synth is onmiskenbaar synthedit, maar heb je de synth al geprobeerd?
Door dat je zaken als delay tijd en depth kan moduleren met de filter en amp adsr, lfo, sample and hold en envelope amount kun je echt rare patches maken. Hij kan zeker klinken als een ordinaire bassline vst, maar door de modulatie mogelijlkheden klinkt ie wat eigenwijzer.Blader eens door de presets, krijg je een beetje een idee.

ik had hem al gedownload en gebruikt :) ben zelf ook bezig met een synth. zit de unison van kerry bij en een eigen gemaakte step sequencer. verder kan je de lfo aan heel wat toekennen. mijn doel is hem eind july af te hebben.
 
zeker leuke vsti:mega:
 
:okdan: Bedankt, altijd aardig om deze tips te geven.
Ik ga hem zeker uitproberen:okdan:
 
Graag gedaan DJ H@nk!

Het uiterlijk van Synthedit zelf is best wel retro van zichzelf, ik denk dat retrophreak dat bedoelt vinveira.Wat is dat voor een bak trouwens.
Succes met de synth retrophreal, niet meer modulatiebronnen dan een lfo?
 
Origineel geplaatst door ElektracidZ
Graag gedaan DJ H@nk!

Het uiterlijk van Synthedit zelf is best wel retro van zichzelf, ik denk dat retrophreak dat bedoelt vinveira.Wat is dat voor een bak trouwens.
Succes met de synth retrophreal, niet meer modulatiebronnen dan een lfo?

een ENV die op filter en pitch kan tot dusver uiteraard :)
 
I know, I know,maar ik vond de gelijkenis wel treffend,stond op de een of andere russische synth site(check de zoek)

anyway ik vind `m best goed klinken,ik heb al lekker zitten freaken met je slick rave preset:luv:
 
Back
Top