[GEZOCHT]VST-Arpeggiator

Henri/etgin303

Ouwe rot
Lid sinds
4 juli 2002
Berichten
540
Hallo!


Ben op zoek naar een standalone VST-Arpeggiator met veeeeeel presets ... (omdat de arpeggiator op mijn Virus B zeker niet strak is....)
Moet strak meelopen met de mdiclock...

Wie heeft er tips ?


Alvast bedankt!

Hen3
 
Logic

Logic

Als je met Logic werkt hoef je niet ver te zoeken.
Logic herbergt zulk een oneindig krachtige ARP via de welgekende Enviroment dat je het bijna voor onmogelijk houdt.
Verder heb ik geen idee ivm VST ARP's en heb nog steeds geen engine gezien die kan wat de ARP van de LOGIC kan...
 
In SX: Zoek bij de midi-plugins (inserts) naar Arpache 5. Dat is een erg handige en simple to use arpeggiator en step sequencer.
 
Nee, inderdaad de Arpache 5 ken ik wel... snap ik niks van...

wil gewoon een arpeggiator ala Supernova, V-Station (maar dan met meeeeer presets!)

Iemand anders nog idee ?
 
hmm, ik geloof dat analogX een midi-arp heeft... maar ik weet niet of je dat veel vooruit helpt...
ben eveneens om andere redenen benieuwd naar die arps, dus ik zoek verder. er zit er tevens ene in fruity,
die door ene forumlid zelfs gebruikt was op een van zijn synths ook...

maar goed, vind ik wat, dan post ik het zeker!


grtz

cloudy
 
Bij Sonar zit ook een MFX midi arpegiator. Maar die's dikke vette r*k.

Wie weet dat die gast die ook de Era stepsequencer gemaakt heeft een arp kan bouwen.

Maar ik mis dus nog steeds de IPS phrase dinges van Cubase 1 en 2.
Die was echt de bom diggy.
 
zoek maar eens op de energy xt vsti
die kun je ook als arp gebruiken voor andere synths, daar kan praktisch alles mee, van chicane arps, tot paul van dyk arps. Alles wat je maar wilt
 
en als aanvulling op mijn vorige post. EnergyXT is niet alleen maar een arpeggiator, het is nog veel meer je kan echt van alles ermee, het is eigenlijk de ultieme stepsequencer en semi modulair met het opbouwen en routen van al je vsti's die je hebt. het draait als vsti en standalone. En het beste is: hij is maar 39 euro :)

hierbij een plaatje van de energy xt omgeving:
Skinscollage.gif


voor uitleg en informatie kijk op:
http://www.xt-geek.com/

voor het de daadwerkelijke site waarop die besteld kan worden klik je op:
http://www.xt-hq.com

:halleluja
 
Back
Top