jupiter 8 op 2ehands markt

klopt!!

klopt!!

dAT VOND IK NOU OOK!!


Sommige vragen er bedragen voor.
Ik merk sinds die plug-in Softsynth's in aantocht zijn, bepaalde modellen drastisch aan het zakken zijn.
Maar sommige denken dat ze dan gastronomisch hoog gaan worden.

uh........get real!
 
Origineel geplaatst door mono-poly
Jezus wat een idioot hoog bedrag

ouwe schraper!!
ik heb er pas 1 verkocht zien worden voor 2000. zou me niet verbazen als het deze is en de koper nog even een paar centen wil verdienen. stelletje sjacheraars!
 
het is trouwens wel veel geld ja, voor 2450 heb je een minimoog !!!
 
Inderdaad!

Inderdaad!

Dat is inderdaad te gortig!

Dan toch liever een MINI!
 
Deze is al een tijd te koop aangeboden op verschillende Duitse sites. Daar lukt het duidelijk niet. Het valt me trouwens op dat op dat hier ook wel erg veel nieuwe leden komen die tegen absurde prijzen gear aanbieden. Pas bijvoorbeeld zo'n "unieke en zeldzame JD800" -zonder cards- voor maar € 950.
 
Ja 2400 Euro voor een JP is te duur. 5 jaar geleden zag ik er 1 voor toen 3500 gulden. Dat was toen al een hoog bedrag.
Ik zou er niet meer dan 1700 Euro voor betalen.

In 1993 stond er een Jupiter 8 bij Tach en tally voor 5000 gulden. Dat vond ik toen al te hoog, maar hij was wel in nieuwstaat.

Ik heb zelfs zoiets dat je het in alle redelijkheid moet bekijken.
Prophets 5 gaan voor gemiddeld 1500 Euro weg, qua mogelijkheden en sound komt dit overeen met de Jupiter 8
Elka Synthex gaan ook voor teveel weg, gezien de onbetrouwbaarheid van het apparaat.

Wat de gek ervoor geeft!

Maarja je koopt wel een apparaat van 20 jaar oud en geen enkel apparaat heeft het eeuwige leven

groet Cat@
 
ik had er ooit 1,..
Die had ik toen gekocht voor 600 gulden,..
en m verkocht voor 875,..
Dat is al zo'n 15 jaar terug,.maar ik ben er nog niet helemaal overheen,..
Nog sterker,.. ik word er met de dag duizeliger van
Ik moet denk ik maar es in therapie ofzo,...
Electroshock zal wel werken,..
Of lobotomie,............
 
Re: Re: klopt!!

Re: Re: klopt!!

Origineel geplaatst door 6 trak
:confused:

Hij bedoelde allicht 'drastisch' ipv 'gastronomisch' (wat met eten te maken heeft :stupid ) :dubbel:
 
Symphaty DUDE!!

Symphaty DUDE!!

Yep!!

Ik kan het gevoel dat had ik met mijn Jupi-6.
Vond ik ook zonde!
Ze zijn wel wat beperkt in de sonische hoek, maar zo heeft elke synth zijn onhebbelijkheden.
Je,komt er wel overheen (na zo'n jaar of dertig).
 
Astronomisch zal wel bedoeld zijn. Astronomische gastronomie is eten op hoog niveau. :)

Op ebay Engeland ging er laasts 1 weg voor ruim 3300 euro!!! Wel gemidificeerd.
Het blijft een heerlijke synth.
 
Back
Top