Kinetic

Cakewalk is er nu ook met een groovebox by Roland engine:
http://www.cakewalk.com/Products/Kinetic/default.asp

Ziet er iig grafisch errug mooi uit:
http://www.cakewalk.com/Products/Kinetic/image-editall.htm

Jammer dat de Roland engine alleen via Rewire is te gebruiken in andere hosts...
Kinetic_Box_3D.jpg
 
Last edited by a moderator:
Heel mooi, maar heb de samples beluisterd, en vond hem toch wel erg cheesy klinken, tis natuurlijk wat je er zelf van maakt, ik weet ook niet of ie sample-mogelijkheden heeft ?

Greetz FLOW
 
Het mag er dan mooi uitzien maar het pakket lijkt me echt weer zo'n killer voor de creatieve geest. Op het moment dat er op de verpakking Hip Hop, Dance en electronica staat krijg ik rillingen over m'n hele lijf. Dat doet me een beetje denken aan het knopje House op een keyboard.
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
 
Misschien begrijp ik het verkeerd maar wat maakt dit ding beter dan b.v. Battery of de LM Mark 4. En inderdaad jammer dat het alleen rewire ondersteunt, daar ben ik niet zo happig op.
 
Leuk foutje in de specs... 8o)

http://www.cakewalk.com/Products/Kinetic/System.asp

@Flow: Eigenlijk vind ik dat Cakewalk nooit echt sterke demo's bij z'n producten levert. Meestal klinkt het inderdaad heel erg cheesy.
Er staat wel dat je je eigen patterns kunt maken, over eigen samples is inderdaad niets terug te vinden. (misschien is het evt. wel via bepaalde truukjes te doen)
 
Het kan toch ook niet al te veel wezen voor $79?? (en na introductie $119) lijkt mij?!
 
Geen VST support....

Dat mis ik nl. in Reason.
 
Je moet ook naar de doelgroep kijken. En de mensen die anders een MC303 (of andere x0x) zouden kopen kunnen met zoiets als dit ook uit de voeten.

Cakewalk die probeert gewoon op dat marktsegment interessante produkten te verkopen. Daar zitten gewoon veel potentiele klanten. En die kunnen evt doorgroeien naar de meer uitgebreide pakketten. En aangezien Sonar ook rewire ondersteund kun je beide dingen mooi met elkaar combineren.

Slechter dan Project 5 kan het in ieder geval niet worden want dat vond ik dus echt K met P.
 
Origineel geplaatst door Hazes
moet je wel heel goed lezen hoor...

Ligt het nou aan mij of zie ik het niet? :confused:

Op zich leek mij dit pakket wel aardig... alleen die examples zijn inderdaad sjeit zeg.
 
idd erg mooi, maar niet direct een gemis voor mij, tja ...

en die sterretjes zijn toch goed voor een minuutje hard lachen.
 
hmm.. ik wil die drumdoos wel ff proberen maar - ik zie geen demo...

verder lijkt het me best een leuk programmatje voor een starter voor niet te veel $s of €s krijg je toch een heleboel!
 
Origineel geplaatst door L56
Richt je blik naar de sterre(n/tjes) max ;)

L56 Out...

Ow ja, dank u.

Midi interface voor audio playback, das logisch.. :)
 
Geen VSTi support? Hoe kan je dit stuk software dan verkopen:confused: Ik heb wel eens gewerkt met ReWire mogelijkheden, maar het werkt nooit zoals je zelf wilt.
 
Origineel geplaatst door rob'n
Klinken die Roland groove boxes ook zo dunnetjes?

mc303 wel - dat kan ik je vertellen uit ervaring. effecten pedaaltjes kunnen dan wel wonderen doen.
 
Back
Top