Modular Sampling Rhythm Composer (sDRUM)

sDRUM is een drumsampler met TR programmeer mogelijkheden en analoog filter. Er kan gebruik gemaakt worden van zowel loops als oneshots.
Door de modulaire opbouw kan je zelf kiezen hoe de machine wordt opgebouwd. De maximale configuratie is 8 sample modules (16 stemmen) en 8 daarbij behorende 24DB lowpass filters. 8P

Specs:
Sequencer
Sampling-Module
2 Decaygeneratoren per module
24 Db lowpass filtermodule
SCSI
4 Din-Sync Out
1 Din-Sync In
Midi In/Out/Thru
Interne voeding

Audio demo's: 1, 2, 3, 4.

Voor verdere informatie moet je hier zijn. (Duits)

Over de prijs kan ik niks vinden.
 

Attachments

  • sdrum.jpg
    sdrum.jpg
    46,4 KB · Bekeken: 194
het lijkt wel een of ander DIY project het lijkt ook wel over allemaal losse modules zijn gebruikt en de knoppen komen zo van de nord(ok die zijn ook op andere synths te vinden.)

maar idd een gaaf bakkie en volgens mij bestaat zo iets dergelijks nog niet, althans je hebt natuurlijk de mpc en de emu. maar de mpc zijn echt workstations en de emu's hebben geloof ik maar heel weinig sample tijd

vraag me af hoe durr die is. wel stoer om te hebben eigenlijk:{ :{
 
Ik ben bang dattie wel prijzig zal zijn. Misschien wordt het een bouwpakket? (zal wel niet)

Ik vind het er verder wel heel profi uitzien.

Mijn duits is trouwens niet zo best, wat moet ik hier onder verstaan:
Wellenform-Generator:
Sägezahn- / Dreieck- / Rechteck-Synthese als konstanter Ton oder als PitchBend, Rechteck mit Impulsbreitenmodulation
4 Oktavlagen
LFO :confused:

Wat denk je trouwens van die 8 filters? :L Echt vette shit!
 
Laatst gewijzigd:
Sample player ?

Sample player ?

Of is het 'gewoon' een sample-player.. met 2 decay regelaars en een vca per geluid ?

Wel cool natuurlijk.. zo'n TR-achtige programmeer dinges..:luv:
 
die site ziet er slecht uit, het apparaat ziet er brak uit..dit komt denk ik nooit van de grond...een echt hobby knutselproject..

Olaf
 
Origineel geplaatst door olafmol
die site ziet er slecht uit, het apparaat ziet er brak uit..dit komt denk ik nooit van de grond...een echt hobby knutselproject..

Olaf

Gaat toch voornamlelijk om de sound? Als de access virus roze was klonk hij toch ook nog net zo goed?
 
het gaat ook om de professionaliteit van zo'n organisatie....Access is en was niet te vergelijken met wat ik op die site zie ;)

Olaf
 
Ik vind het apparaat er juist erg profi uitzien. (Herinner je je nog die sidstation kloon?) Alleen de kleuren, maar da's volgens mij typisch duits. (Zie jomox ;))

En het zijn denk ik gewoon een paar hobbyisten. Lache toch, als je zo iets kunt maken.
 
nou ik vind het er best wel ok uit zien en geluidjes klinken aarig maar geven nog niet echt een goed beeld ben benieuwd of het echt op de markt zal komen

groetjes dennis 8)
 
Origineel geplaatst door olafmol
het gaat ook om de professionaliteit van zo'n organisatie....Access is en was niet te vergelijken met wat ik op die site zie ;)

Olaf
Word weer tijd dat je weer eens wat meer gaat blowen ;-)

ha ha

maar serieus als dit apparaat er slecht uitziet tja ........ :Z
ik zou ook voor dat marketings gelul vallen hoor ;-)

want als je een boek alleen op zijn omslag beoordeeld tja ...

Liefst dat er maar 200 gemaakt worden, failliet gaat en gewild worden ;-)
 
Origineel geplaatst door mono-poly
nou ik vind het er best wel ok uit zien en geluidjes klinken aarig maar geven nog niet echt een goed beeld ben benieuwd of het echt op de markt zal komen

groetjes dennis 8)
Ik heb de geluidjes geluisterd en viel wel over de hoeveelheid ruis maar vet is die zeker

Ik weet niet of ie me sp1200 kwa kicks & snares overtreft maar leek er wel erg veel op.
 
Origineel geplaatst door OnAcid
Doe maar weer negatief allemaal ;)

sorry maar dit vind ik echt een future music verhaal worden...er zitten veel knoppies op, dus is het een top apparaat.

Hij zal ook best goed klinken, en zal erg strak zjin, functioneel zjin maar het gaat erom wat je op het eerste gezicht ziet toch?
 
Origineel geplaatst door bambamstudio



Hij zal ook best goed klinken, en zal erg strak zjin, functioneel zjin maar het gaat erom wat je op het eerste gezicht ziet toch?

dus alles wat jij koopt doe je met je ogen en niet met je oren. kijk als je zo je vriendin hebt uitgekozen ben je goed bezig:) maar qua synths zijn er moeilijk lelijke dingen gemaakt die wel goed klinken
 
Back
Top