gitaar track.. rocken

headbanger.gif


Niet echt 'mijn ding' maar het klinkt zeker grungy.
 
ik vind de track wel sterk beginnen, maar na 1:15 minuut wordt die gitaar een beetje zo'n 'hardcore-achtig'
melodietje en dat melodietje vind ik eigenlijk niet zo sterk.

vindt die slayer-gitaar ook beter klinken alstie kort wordt gespeeld (de aanslagen zeg maar), ipv die lange uithalen.
Verder mag de track misschien in z'n geheel ook wel wat korter...
en misschien nog wat andere geluiden/fx toevoegen.
 
Leuke track maar ik vindt dat geluid dat open gaat op 2:24 een beetje te overheersen en niet mooi.
Maar smaken verschillen zeg ik altijd maar :)
 
[synthforum antwoord] - leuke track, niet helemaal mijn stijl, maar wel een lekkere kick

[eerlijk antwoord] - saai en veel te lang zonder goede opbouw of afwisseling. het gitaargeluid heeft vaak een te percussief geluid, als een clavinet of een xylofoon. de herhalende melodielijn is in weze erg hardcore-eigen, maar is echt te eentonig voor een nummer van meer dan 6 minuten en is bij vlagen storend vals (lfo op de pitch of een grove chorus?)

toch goed om weer eens wat van je te luisteren, maar ik hoop op een spoedige aangenamere verrassing *D
 
ben tot de conclusie gekomen dat ie inderdaad saai is... vind het gitaartje persoonlijk wel leuk..
Slayer is een leuke plug al zeg ik het zelf. :okdan:

:slotje:
 
Origineel geplaatst door Almeros
De eerste 40 seconden zijn top! Khad nog niet eens door dat het de slayer was... klinkt wel als een spannend basssoundje zo namelijk.


Dat klinkt idd super! :okdan:

Die slayer... is dat een vst voor cubase?
 
Klinkt best cool! :okdan:
Alleen vindt ik die Slayer niet echt overtuigend als gitaar-immitatie.
Niet echt geschikt om een heel nummer te dragen naar mijn menig, mischien wel leuk als bijgeluidje.
 
Back
Top