Ouwe track

tja, tis niet echt mijn ding qua stijl enzo, smaken verschillen nou eenmaal maar het klinkt wel samenhangend iig, maar van die stijl heb ik verder geen verstand dus onthoud ik me van verdere suggesties
 
Hier hou ik wel van. Doet me aan Ugress denken... Toffe vocal (waar istie van?) Lekker die distorted zooi aan het eind (kan je daar niet wat meer mee doen?) Alleen hij is wel wat eentonig en misschien zou hij een tandje sneller kunnen? Vind het wel gaaf dat je dit alleen met Reason heb gebakken, zou je niet zeggen. Nice! :okdan:
 
Ik vinnem ook wel gaaf; om de één of andere reden had ik een heel ander soort track verwacht (ik weet eigenlijk niet precies wat voor iets? :confused: ), dus op één of andere manier viel het positief mee (wat ik hiermee wil zeggen ontgaat mij, maar volgens mij klinkt het positief ;) ).

Maar: klinkt wel goed. Eindelijk een wat beter gebruik van zo'n gitaartje (meestal is zo'n ding redelijk misselijkmakend, hier niet). Je drumloop is wel erg kort, wat wel gaat opvallen na een paar loops. Ook dat geintje met cut-off omlaag en weer op laten komen gebeurt iets te vaak; misschien zou dat opgelost zijn door 'm een keer verder op te laten komen? Het klinkt nu net als iets wat niet helemaal wordt doorgezet. Hetzelfde met het tempo: tis net een beetje stroperig. En hij is ook een tikje eentonig (niet echt veel ontwikkeling of zo).

Maar: je hele loop met alles erop en eraan is op zich erg cool, en een goed einde heb je ook al. Wat ik dus mis is de uitwerking ipv de herhaling ervan. :)
 
Cool eindelijk wat reacties buiten vrienden om. Ik ben heel blij met jullie commentaar.
Die drumloop is idd erg kort en ik had bij het maken van het liedje nog niet heel erg veel ervaring met het toepassen van filters dus ben lekker blij gaan klooie.
Ik zal eens kijken of ik er opnieuw eens naar kan gaan kijken. Qua tempo zal ik alle songtekst moeten gaan versnellen, maar met de software van tegenwoordig moet dat goed te doen zijn.
Kent iemand een maximale marge betreft het versnellen. Bv. niet meer dan 20% anders word t klote(knoem maar iets)
thnx gr.
 
Origineel geplaatst door sjeijk
Cool eindelijk wat reacties buiten vrienden om. Ik ben heel blij met jullie commentaar.

Dan zal ik dit maar noteren als mijn goede daad van vandaag. ;)

Ik weet niks percentages bij versnellen trouwens, maar met gewoon proberen kom je er vanzelf achter, toch? Zoveel sneller hoeft-ie ook niet wat mij betreft, gewoon een klein beetje. Tussen stroperig - goed - gehaast hoeft soms maar 10 bpm te zitten.
 
Hmmm

(klinkt wel wat ouder) :) idd

Kga hem niet helemaal analizeren want ik kan het zelf ook niet veel beter :)

Suc6
 
Goed gedaan.
Lekkere hook wat blijft hangen
Misschien een andere versie maken met een bridge ?
Ik hou van deze stijl , een beetje chemical brothers achtig
maar ik vind dit melodietje leuker dan wat hun hebben gemaakt
 
fatboy slim achtig trackje.

ik vindt het leuk :). 10 bpm versnellen kan al wonderen doen trouwens. mis een heel klein beetje de drive waardoor je met je kop mee gaat zitten bewegen - je weet wel - het nekkramp effect! misschien een beetje de drums oppompen. para eq en reverb wil wel helpen in reason :). op de eerste drum van je beats een extra korte crash met drum zou ook fijn zijn en misschien een beetje reverb en delay op de vocals misschien..?

lekkere opbouw in ieder geval! coole vocals - zing jij de blues :)

:koffie: of :biertje:
 
Origineel geplaatst door kymo

Misschien een andere versie maken met een bridge ?

vraag wat word er bedoeld met bridge

bedankt voor jullie reactie, kdenk dat ik weer eens kontakt ga zoeken met die zanger. T grappige is trouwens dat deze track onwijs afwijkt van t gene wat ik normaal maak maargoed. gr.
 
Origineel geplaatst door sjeijk
vraag wat word er bedoeld met bridge


Een stukje afwisseling wat meestal een keer in een nummer voorkomt
 
Ik vind hem ook wel vet!
Doet mij ook een beetje aan de chemical brothers denken.
Ik zou idd in het midden nog een "bridge" of een "c gedeelte" maken.
Ik zou de stem ook in de mix iets meer naar voren laten komen, hij is wel erg op de achtergrond.
verder valt er niet veel op aan te merken wat mij betreft, al heb ik geen ervaring met deze stijl.
:okdan:
 
Ist best ok.
Maar wat Klinkt wel het dof en die filter die gebruikt wordt vind ik niet mooi klinken.
 
ik had weer wat trance verwacht :-) (vrouwenmuziek) maar niet dit :)

ehh sja apart, vind het wel leuk klinken.
 
Back
Top