MPC1000 kapot wat nu?

BOPH3

www.hadrie.nl
Lid sinds
4 december 2003
Berichten
136
Locatie
Amers4th
okay, ik heb dus sinds vorige week woensdag mijn mpc.

Ik heb hem nog geen 1 keer overmatig gebruikt. gewoon telkens een uur maximaal aan ofzo.
Hij is nu net 5 minuten geleden blijven hangen, maar hij start ook niet meer op.
Is dit een bug? Is het over 10 minuten weer weg als ik mijn stroom erafhaal?


MANNNNN wat een gezeik...ik zweet peentjes.
 
maak je niet druk....

maak je niet druk....

als je echt niks raars gedaan hebt, kun je altijd terug naar de winkel, je hebt zowiezo altijd het recht om te ruilen/geld terug voor het geval ze dreigen 'm op te sturen voor reparatie, als het een nette winkel is krijg je dus een nieuwe, wellicht zit er een productie fout in......of heb je m 2e hands, dan hoop ik voor je dat je bon nog hebt en er nog garantie opzit, wellicht start ie wel op als je een nieuw os installeerd, kaarje met het os erop erin, opstarten met 2 toetsen ingedrukt( moet ffkijken welke precies) en hopen dat ie t weer doet.....
succes
 
ik heb niet iets raars gedaan ik liet zien dat je meer dan 1 sample tegelijk kon afspelen, en dat is dus > hangen.
Ik heb hem nieuw gekocht, heb alles nog.
Display blijft groen,en net toen die bleef hangen, kwam er een streep.

wat bedoel je met 2 toetsen ingedrukt opstarten eigelijk....?


heel erg bedankt dat je replied, en voor als je me helpt met deze posts :)
 
**UPDATE**

er zit nu een zwarte lijn door mijn beeld heen, uit het niets :S

whaaaaaaaaaaaa
 
Heb je er geheugen uitbreiding inzitten? Zoja, haal deze er even uit. Haal ook je USB kabel en smartcard er ff uit.
Probeer het dan nog eens. En anders gewoon ff omwisselen bij de winkel.
 
geen geheugen uitbreiding, haal nu usb eruit en kaart eruit.

en wat gebeurt er?


**noppes**

en ff omwisselen is bij mij niet mogelijk (werk elke dag fulltime (stage), mag niet eerder weg).
Plus dat die zaak in hilversum zit, en dat ik dan moet reizen.
ik wil morgen alweer op dat ding rammen, want ik kan nu al niet zonder...

ik zit me kapot te stressen hiero
 
Vervelend voor je!

Kun je het apparaat niet initialiseren?

Ook al is het straks over. Toch zou ik teruggaan. Maak er eventueel een digitale foto van. Stel dat hij het straks weer doet, kun je het toch tonen aan de winkel. Ook al doet hij het en heb je het over 1 jaar weer, dan zal de garantie net verlopen zijn.

Succes
 
In ieder geval sterkte toegewenst met je zieke nieuwe kindje.

Dat hij gauw weer beter moge worden.
 
Rij zaterdag gewoon ff naar hilversum. Of op koopavond. Beetje moeite moet je er maar gewoon voor doen.
Of indien je geen auto hebt, wil iemand anders je misschien wel even brengen.
 
Het is altijd wat met die Akai displays...........................:D
 
Tip met electronische apparaten.

Laat hem 48 uur aan staan als je een nieuw electronisch apparaat gekocht hebt. Waarom? Dan weet je ook dat ie het blijft doen.

suc6, zuigt wel.
 
Back
Top