Motu 828 MK3 ervaringen

Ok bedankt pt. Ik heb hier verschillende soorten kabels, dus dat moet het probleem niet zijn. Met de mic ingangen heb ik dus feitelijk 10 ingangen voor synths?... Zijn er hier mensen die de sends ook gebruiken en zo ja kunnen die over alle 10 de line ingangen worden toegewezen, of alleen aan de mic ingangen?
 
Wil binnenkort overgaan op een andere geluidskaart, werk nu met een Emagic emi 2/6 USB Interface.
Er moet sowieso 1 in en 3 outs opzitten.. ivm monitoren, en Sherman FB2.
Ik werk op een (alu) macbook, dus moet ik voor een USB interface gaan...

Is een MOTU 828 MK2 een goede keuze, lijkt me een mooie interface?
Je ziet ze voor rond de 300 (mn budget) weggaan 2e hands..

Toch lees ik dat er nog weleens problemen zijn, en dat de geluidskwaliteit meevalt..
Kan iemand mn twijfel weghalen, en dit dus tegenspreken?
 
Met de mic ingangen heb ik dus feitelijk 10 ingangen voor synths?...

Ja, je hebt 10 analoge ingangen maar ook nog een keer 2 x adat en kunt dus naar 10 + 2 x 8 is 26 analoge ingangen. Ik had zelf een Motu 828 mkII in cascade aan de mk3 hangen; werkt perfect. Maar omdat ik een boel spul de deur uit had gedaan - ik probeer om de zoveel maanden "less is more" toe te passen en dat gaat dan een tijdje goed maar dan slaat G.A.S. weer toe ;).

Patrick.
 
Ok thanks Patrick. Denk dat ik ook maar voor deze interface ga.
Ik wil alleen nog even weten of de twee sends vrij toe te wijzen zijn aan elke analoge line ingang of dat deze echt alleen zijn voor de mic ingangen. :okdan:
 
Hoe zit het met reparatie als ik die hier mag stellen ?
Ik heb namelijk in verleden een motu 828 mk 2 gehad die ging kapot buiten garantie periode ik wilde het repareren via de winkel Midi Amstedam.
Het heeft maanden geduurd voor ik me reparatie terug had omdat de importeur een heleboel motu's tegelijk verzamelen en dan allemaal te gelijk naar Amerika opsturen dat was namelijk de reden dat behoorlijk lang duurde.
Maar dan praat ik misschien wel bijna 15 jaar terug!
Nu vroeg ik me af wat het beleid is dan met name qua reparatie ik wil namelijk niet dat zo lang duurt dat mijn geluid interface gerepareerd terug krijg.
Wat doen ze binnen garantie dat zal per winkel verschillen als er iets stuk gaat en wat doen ze buiten de garantie om voor reparatie ik wil namelijk niet weer maanden moeten wachten.
Wie heeft daar ervaring mee ik mag toch wel hopen dat iets aan hun beleid hebben aangepast of het was toevallig dat bij mij op deze manier ging ik hoor graag wat jullie ervaring is.
Ik zou namelijk overwegen om weer voor een motu tegaan.
 
Back
Top