Peaches in Utrecht (de Halling of zo?)

Origineel geplaatst door Leo
ja dat zal 'r wel geweest zijn. ze klaagde nog over dat haar vriend helemaal van hardware naar software aan het overgaan was.

LOL! :D
 
Zaterdag vond ik nog veel gaver dan vrijdag. Waarschijnlijk omdat het meer mijn muziek is, maar vooral omdat het publiek veel meer in een feest/dans stemming was dan vrijdag. De Audiobullys waren echt gaaf!
 
Origineel geplaatst door sjeijk
Alleen 2many dj's viel zwaar tegen.

leg eens uit? (puur uit interesse, als collega DJ)
 
@nicknova
Klasse verslag ;)
 
Die gast van LCD soundsystem heb ik drie keer gezegd dat i rustiger aan moest doen, maar hij wilde niet luisteren, "It's dynamic, man". Heb hem nog ff uitgelegde dat i dan de top vd dynamiek iets lager moest leggen....

Na afloop zei hij: "Difficult room" en ik "Yeah, it is if you run the system as loud as you do".

Ik vond CoS en Peaches fors waardeloos. Als je bij jaren 80 industrial concerten mensen schapenhersens hebt zien eten op het podium raak je niet meer zo onder de indruk van een dergelijke performance.
Heb na een lange dag werken nog even kunnen genieten van 2 many dj's die volledig de bom waren.

Binnenkort: Solid Grooves met Blake Baxter! Yay!
En natuurlijk het Fuck the DJ feestje alwaar ik ook weer diverse kabels aan elkaar zal prikken en equalizer schuifjes zal beroeren.

Groet,
Allert
 
Origineel geplaatst door olafmol
leg eens uit? (puur uit interesse, als collega DJ)

Ik had het idee dat ik naar een cd aan t luisteren was. Ze stonden ook niet op het podium bv. Geen show. Na peaches wil je natuurlijk wel dat de show door gaat. Vandaar..
 
Origineel geplaatst door sjeijk
Ik had het idee dat ik naar een cd aan t luisteren was. Ze stonden ook niet op het podium bv. Geen show. Na peaches wil je natuurlijk wel dat de show door gaat. Vandaar..

het zijn toch DJ's? ik bedoel, een DJ zet plaatjes/CD's op..daar is verder weinig show aan te beleven...en het feit dat je dacht naar een CD te luisteren is juist een teken van hoe goed die gasten wel niet bezig zijn.....ik stond echt versteld van hun mix-techniek, ook al werken ze veel met re-edits/mixen

btw, bij peaches en chicks on speed, daar stond je, afgezien van de vocals en de 1snarige gitaarsolos, naar CD's te luisteren ;)
 
Goed kwestie van smaak, dus.

Wat ik leuk vind aan live is dat er 1 een show is en dat er 2 geimproviseerd kan worden door de artiest. Bv. een nummer wat normaal 4 min. duurt oprekken, omdat ie goed bevalt bij t publiek, naar pak m beet 8 min.
 
Origineel geplaatst door Allert

Binnenkort: Solid Grooves met Blake Baxter! Yay!
En natuurlijk het Fuck the DJ feestje alwaar ik ook weer diverse kabels aan elkaar zal prikken en equalizer schuifjes zal beroeren.

Groet,
Allert

blake baxter kan niet mixen......
 
Ik ken wel meer DJ's die niet kunnen mixen en toch helemaal te gek zijn.
 
Origineel geplaatst door olafmol
btw, bij peaches stond je, afgezien van de vocals en de 1snarige gitaarsolos, naar CD's te luisteren ;)

waar ik stond, kon je haar lippen langs elkaar horen gaan...
 
Origineel geplaatst door sjeijk
Goed kwestie van smaak, dus.

Wat ik leuk vind aan live is dat er 1 een show is en dat er 2 geimproviseerd kan worden door de artiest. Bv. een nummer wat normaal 4 min. duurt oprekken, omdat ie goed bevalt bij t publiek, naar pak m beet 8 min.

nee niet van smaak.....2 many DJ's is een DJ-act...geen live performance....ik denk dat je een live-act had verwacht? dat was het dus niet, "gewoon" DJ'en ..
 
Back
Top