Peaches in Utrecht (de Halling of zo?)

je kan beter 3 april naar de helling gaan... Clone label night! met live on stage: Peutsch '79 [Finland] en Cosmic Force... uit Utreg [Music House residence ;)], Like A Tim, Alden Tyrell, Dijf Sanders en natuurlijk DJ Serge.

op 2 april zijn er ook leukere dingen te doen in Utrecht :)
 
http://www.xl-recordings.com/broadcast/~kickit/

ik moet dus helemaal niks van dance of zo hebben, ik stam nog uit de tijd dat je op zaterdagavond in de disco aan de kant bier zat te lurken. 2 of 3 keer slijpen om een beetje te graaien, maar als een meisje wou dansen was je net die middag met voetballen door je enkel gegaan.

goed dus dat ik wel luister naar die andere oude lul, iggy, anders was ik peaches niet tegengekomen, denk ik.
 
Origineel geplaatst door bounce
electro is niet echt dance volgens mij

Wat een gemierenneuk.
Ga jij die oude man van een Leo ff alle electronische stromingen bijleren in je vrij uurtjes?
Ik vind het al lang leuk dat ik morgen met 1 van mijn beste forum maten een leuke avond ga beleven.

:mega:
 
Gisteren Peaches gezien in de AB in Brussel.

Ik ging niet voor de muziek, wel voor het trash-gehalte van die griet. Wat bleek, we kregen een perfect gechoreografeerde show :stupid Ze deed of ze trashte, maar in werkelijkheid bleef ze constant aan de voorzichtige zijde van het spreekwoordelijke randje. Het strippen ging tot aan lingerie, maar het publiek teasen met net iets meer, ging al te ver. Ze deed of ze viel en zich erg pijn deed, ze kreeg een pilletje van een stagehand, voelde aan haar maag en spuugde dan nepbloed over het publiek uit. Geen echt bloed dus, fake bloed. Dat vond ik grof.
Dan was Mauro Pawlowski in het voorprogramma veel beter. Die sloeg ECHT een akoestische gitaar op zijn hoofd kapot om vervolgens zijn hoofd in de gitaar te steken en kijkend door het gaatje, het publiek te bezweren met een voodoo-dans. Vervolgens ging hij, gehuld in zijn tweedehands dracula-cape soortgelijke akkoorden headbangen op zijn synthesizer. Zagen we nu echt bloed? Hij ging maar door, sprong op zijn mixer en sprong van daaruit met vol geweld op zijn synthesizer, waar meteen een hoek afviel. Die afgebroken hoek zorgde voor de energie om de synth nog een paar keer loeihard op de podiumvloer te knallen. Toen pas zag ik dat het om een oud Technics workstation keyboard ging, dat hij waarschijnlijk niet zoveel meer gebruikte... Maar het keyboard overleefde. Het was net stevig genoeg om nog op het publiek te leggen en er vervolgens zelf op te gaan zitten op reis door de zaal, tot ie ineens keihard op de grond knalde. Gelukkig hielp men hem recht en snel weer het podium op. Even had ik een gevoel van nationale trots. De toon voor de avond was gezet. Maar Peaches leek het dus te gaan verprutsen met haar gefake, ware het niet dat mijn Bondage Brother Wim (zo noem ik mijn nieuwe kotgenoot) en ik op het plan kwamen een slip een een banaan met ons telefoonnummer op, naar Peaches te gooien. Zogezegd zo gedaan: de onderbroek werd snel van het podium gehaald door de stagehand, maar de banaan pakte ze met graagte aan en beloofde aan Wim: 'I'll ask you for that later!', waarna Wim in het publiek werd bedolven onder complimenten en groepies. Het kutte dus was, dat ze uiteindelijk niet meer erom heeft gevraagd en het was echt niet alleen omdat de banaan er niet meer zo goed uitzag, na 3 uur in de binnenzak van Wim te hebben gezeten tijdens het pogoën (= Vlaams voor 'wild westers ritueel, meestal voorkomend in landelijke jeugdhuizen veroorzaakt door zwaar gitaargeweld')

Echt voldaan waren we dus niet toen we buitenkwamen. Toeval wilde dat een maat in volle euforie naar ons toe kwam gerend en beweerde te weten waar Peaches aan het doorfeesten was. Na een kwartier zeeeeer wazig telefoonverkeer, hadden we deze info: 'Peaches zit... in de 'U'... in de Sitastraat.' Ik als doorgewinterde Brusselaar merkte op dat het dan de 'Pure' in de Pitastraat moest zijn. Probleem was, dat dat een nogal decadente priveclub was, waar je niet zonder uitnodiging binnenkwam. Maar in onze euforie vergaten we dit detail even en toen ze ons vroegen waar onze uitnodiging was, verklaarden wij eenzijdig 'WIJ ZIJN VAN PEACHES' (ons festivalpolsbandje tonende). Die portier sloeg ons echter niet bij mekaar (hij had ons ook niet aangekund), maar zij dat hij even iemand moest gaan halen. Komt daar een vrij chique dame buiten. Wij direkt: 'Hey, wij komen voor Peaches, die zit hier binnen'. Het zal waarschijnlijk ons ruige uiterlijk zijn in combinatie met zatte euforie, maar die dame direkt' Mais Biensur, entre!'. Denkende dat wij band/crew/partyleden waren, voorzag ze ons van de nodige stempels om totaal vrijgeleid de zaal binnen te paraderen. Uiteindelijk hebben we gewoon wat geil met Peaches staan dansen en lullen op (even vermelden) zeer vette muziek. Tot een uur of 4, waarna ik dacht even naar huis te gaan om te gaan pitten.

Van morgen om 7 uur, stond ik op om te gaan werken. Klein PA opstellinkje voor een conferentie voor het bureau dat toezicht houdt op de beveiliging van merknamen. Zelden een hele dag zo droog horen praten. Gelukkig kon ik me wel amuseren met mijn waarnemingsveld, dat op geregelde tijdstippen met een schok terug in positie schoot.
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door bounce
electro is niet echt dance volgens mij

Maar toch wel 'en zo' ?? (dance en zo) Wijsneus!!

Trouwens, dat ge-nep hou ik ook niet van Nick, zie vaak Iggy spelen en heb wel 3-4 keer in een week gezien (ja, ook nof in de AB). Tja, ze zijn toch ook gewoon aan het werk. Ook al 'delivert' Iggy altijd, het gaat toch net om die 1 op de 10-20 avonden, dat hij het net zo leuk vindt als het publiek. of leuker. Maar nepbloed? Nee.

Wedden dat als ik morgen in de buurt ben, ze verder stript dan haar lingerie?! Zeker als Dennis ernaast staat.
 
Als je mij een foto kan opsturen met Peaches in haar topje, maar ontdaan van haar slipje, terwijl ze Dennis' broeksriem gebruikt als stropdas, met Dennis die nog amper lucht kan happen, geef ik je de micromoog terug.
Anders geef jij één van je mini's.
 
Origineel geplaatst door nick nova
Als je mij een foto kan opsturen met Peaches in haar topje, maar ontdaan van haar slipje, terwijl ze Dennis' broeksriem gebruikt als stropdas, met Dennis die nog amper lucht kan happen, geef ik je de micromoog terug.
Anders geef jij één van je mini's.

tsja, ik zou het op zoch wel aandurven, alleen hoor ik net dat Dennis voor het gemak zijn broek (en brokeriem dus) al thuis zou laten.
 
Ik ga in ieder geval niet. Ik ga misschien naar LaTrappe.. :)
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik ga in ieder geval niet. Ik ga misschien naar LaTrappe.. :)

shit, daar baal ik van.
 
*hik* net terug
Jameer dat ik Olaf niet gezien heb, dan had hij geen ulrich maar bob als avatar gevoerd vanaf heden!
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door nick nova
Als je mij een foto kan opsturen met Peaches in haar topje, maar ontdaan van haar slipje, terwijl ze Dennis' broeksriem gebruikt als stropdas, met Dennis die nog amper lucht kan happen, geef ik je de micromoog terug.
Anders geef jij één van je mini's.

geen probleem ... :L
 
goede morgen.
tja Nick, je had gelijk. weer die domme valscène, bloedcapsuletje, beetje flauwekul. ik weet bijna zeker dat het allemaal een beetje nep was gisteren, volgens mij was ik geiler dan zij. en waarschijnlik heb jij ook het videoscherm gezien? wat mij betreft werd ze weggespeeld door iggy (kick it kick it kick it). misschien de volgende keer geen tape, maar gewoon 2 of 3 lui achter een geprogrammeerde drumcomputer, sequencer en analoge bleep-synth.
dit klinkt allemaal erg negatief, maar al met al was het erg leuk. leuk om peaches live te zien (ik zou gerust nog 's gaan), gezellige lui (heb johnny niet eens gemist).

daarna waren er nog 2 dj's. ik heb het even aangekeken, maar toen ze om 4 uur nog niet 'la bamba' hadden gedraaid, zijn we weggegaan.

volgende keer weer, mono.
 
Origineel geplaatst door mono-poly
*hik* net terug
Jameer dat ik Olaf niet gezien heb, dan had hij geen ulrich maar bob als avatar gevoerd vanaf heden!

ik had een zwart tshirtje aan met "daking" erop, en te lang haar..volgende keer beter opletten ;)
anders moet je gewoon ff die bloedmooie blonde dame in de gaten houden, da's mijn vriendin ;P

was een goede avond.......maar ik ben het denk ik wel eens met een literaire vriend van me die voorspeld dat de ondergang van onze huidige cultuur eraan zit te komen en dat we weer de donkere eeuwen ingaan..... LSD soundsystem begon..dat was VET! ik hou wel van die typische jaren 80/90 engelse "disco not disco" sound...maar helaas was het geluid VEEEEEEEL TE HARD! pieeeeeeeeeeep! moest ergens achteraan gaan staan, anders deden mijn oren pijn...dat er mensen gewoon voor de boxen gaan staan kan ik echt niet snappen, laat staan dat de band met zo'n wall of sound op z'n podium ook nog es staat te raggen...daarna draaide DJ freek fabricius..dat vonnik een beetje zielig, want hij draaide nl bijna 1 op 1 de plaatjes van "mixed up in the hague" van I-F in dezelfde volgorde zelfs nog....da's dan wel het grote nadeel van die clone/bunker achtige kliekjes, je hoort steeds precies dezelfde platen voorbij komen die "hot" zijn binnen het clubje....

daarna chicks on speed..tja..dat is echt nix....de muziek is slecht, de performance gaat nergens over...dat mensen dat leuk vinden, tis 1 keer leuk als gimmick maar dan is het wel erg over.....enige leuke nummer is dan ook een cover van de tomtom club "wordy rapping hood" .....

daarna peaches.....ken het eigenlijk niet, ook hier weer bagger muziek..een drumcomputer plus 1 bass-note ofzo..en dan daarover schreeuwen/rappen...... maaaaarrrrrrrrrrr.........wat een performance! echt lachen, strapon dildos, vrouwen met baarden, hoelahoeps, bananen, 1snarig gitaar spel etc.....ik hou daar wel van...dat maakte de waardeloze muziek meer dan goed...

en toen 2many DJ's aka dewaele brothers aka soulwax (wanneer komt dat album nou es?????????) ... echt geniaal hoor.....dit is DJ'en van het nieuwe niveau..je eigen re-edits/remixen etc. in een superstrakke en vooral rete-slim geprogrammeerde set......met voor mij als hoogtepunt josh wink's higher state of conciousness weer es voorbij horen komen...die gasten weten echt de energie feilloos vast te houden met een mix van van alles en nog wat..erg goed!

kortom: prima avondje dankzij peaches en 2 many DJ's!
 
Origineel geplaatst door mono-poly
Ooow die meid heeft Leo leren dansen }:|
Ik had me Sequential Circuits shirtje aan

ja dat zal 'r wel geweest zijn. ze klaagde nog over dat haar vriend helemaal van hardware naar software aan het overgaan was.
 
Origineel geplaatst door Leo
ja dat zal 'r wel geweest zijn. ze klaagde nog over dat haar vriend helemaal van hardware naar software aan het overgaan was.


LOL!!!
Tsja daar knappen meiden altijd op af...

Maar ff serieus, willen jullie mij de volgende keer iets eerder waarschuwen als er zo'n concert is ergens tussen Antwerpen en Amsterdam? Ik heb hier geen radio, TV of gedrukte media.... Wegens drie maanden eenzame studio-afzondering in A'pen.
 
Back
Top