Cubase SX2 ziet m'n inputs niet!

Tijn

Ingeburgerd
Lid sinds
29 februari 2004
Berichten
31
Locatie
Hilversum
Ik heb een MAudio Delta 1010LT geluidskaart met 8 analoge ingangen. Deze zie ik ook in de Device Setup bij de VST Inputs. Maar als ik een audio track aanmaak, kan ik bij de input alleen kiezen voor "stereo in" :(

Iemand een idee hoe ik daar wel al m'n inputs tevoorschijn kan toveren?
 
Re: Cubase SX2 ziet m'n inputs niet!

Origineel geplaatst door Tijn
Ik heb een MAudio Delta 1010LT geluidskaart met 8 analoge ingangen. Deze zie ik ook in de Device Setup bij de VST Inputs. Maar als ik een audio track aanmaak, kan ik bij de input alleen kiezen voor "stereo in" :(

Iemand een idee hoe ik daar wel al m'n inputs tevoorschijn kan toveren?
op je mixer paneel staat een klein icoontje (wit met wat streepjes) hier moet je op klikken dan kom je in het routing window. hier kun je al je inputs en outputs net zo routen als je wilt.
 
Re: Re: Cubase SX2 ziet m'n inputs niet!

Re: Re: Cubase SX2 ziet m'n inputs niet!

Origineel geplaatst door quifster
op je mixer paneel staat een klein icoontje (wit met wat streepjes) hier moet je op klikken dan kom je in het routing window. hier kun je al je inputs en outputs net zo routen als je wilt.

Hey relax, bedankt! Ik zag in de mixer alleen een knopje "VST Connections" dus daar heb ik op geklikt. En daar kon ik bij het inputs-tabblad input-bussen maken en zelf bepalen welke inputs daarop aangesloten zijn. En dat werkt! :)
 
Back
Top