Hoorje tookus vannunandur...

Koole link, nauw bedank noch!

Leuk dat Daniel Fisher weer voor Kurzweil programmeert.

Da greetings, toedeledokie!
ISPdeRuiter

P.S. ff t zz ? 8o) :o: :D :duivels:
 
En nu heb ik die Dark Side Of The Moon patch nog -steeds- niet gehoord. Die man -praat- alleen maar, waarom laten die gasten van Kurzweil nou nooit iets -horen-? Het enige wat ik zag was een Jordan Rudess demo met een belabberde compressie.

Racy, als je een empeedrietje van die beruchte patch nou even zou kunnen posten (of een link er naartoe) zou ik dat erg kunnen waarderen :).
 
Origineel geplaatst door Yoozer
Die man -praat- alleen maar, waarom laten die gasten van Kurzweil nou nooit iets -horen-?

Daar wordt ik dus ook helemaal tureluur van; weet je hoeveel synth-sites er zijn zonder samples?
"This site is totally dedicated to the BLABLABLA synthesizer", okay, en dan een hele hoop informatie, foto's, links, etc. etc. maar GEEN enkele SAMPLE.
Ik wilde er nog een keer een topic over beginnen, hoe schandalig het wel niet is. Het enige wat mij over iets interesseerd is hoe het klinkt.
 
Add your surface!

Add your surface!

Origineel geplaatst door Yoozer
En nu heb ik die Dark Side Of The Moon patch nog -steeds- niet gehoord. Die man -praat- alleen maar, waarom laten die gasten van Kurzweil nou nooit iets -horen-? Het enige wat ik zag was een Jordan Rudess demo met een belabberde compressie.

Racy, als je een empeedrietje van die beruchte patch nou even zou kunnen posten (of een link er naartoe) zou ik dat erg kunnen waarderen :).
ftp://ftp.youngchang.com/pub/Kurzweil/Audio_Demos/MP3/K2600/

kies aldaar aangekomen voor de MP3 "Darkside" (een download van +/- 4 MB)

N.B. Als je dit programma als een .krz (Kurzweil format) in je K2X00 inlaadt dan hoef je maar een toets
intedrukken en de kurz doet de rest voor je. De synth sounds zijn als ik het me goed herinner VA (en dat in
1992).

Met nog veel meer lekkers voor jullie (zie oa. triple mode).

V.A.S.T. rules ! = een keymap,
ISPdeRuiter
 
Echt waar, deze ruggespraak kan echt niet hoor.
 
Origineel geplaatst door fuse
Echt waar, deze ruggespraak kan echt niet hoor.

Ter oplossing van dit probleem had ik al een krachtig voorstel gedaan;
ook had ik een moderator al om naamsverandering gevraagd.

Ich bin nur ein Untermensch, na was.....
ISPdeRuiter
 
Back
Top