[Techno]Joost Vermeulen - Groovy

Waaaaar o waar is de kick :L ,wat voor soort techno wil je hier neerzetten dan kan ik wat gerichter feedback geven namelijk... Is dit als intro bedoelt of als hart van het nummer? Is allemaal een beetje moeilijk te beoordelen. In elk geval moet er een kick in man... nu is het een boel trommeltjes en vogeltjes door elkaar :mexico:

groeten mike !
 
wow, tweety on prozac :erm:

Opzich een leuke basis voor de beats, dat getjierp, maar dan moet er toch echts iets meer mee gebeuren als dit. Als je nu eens begint met de echte muziek eromheen te bouwen, volgens mij komt er dan nog best iets cools uit. Er zit ook erg veel Reverb of chorus oid over de track heen istnie? Leuk voor t stereo beeld, maar dat moet je niet over alles heen smeren. Tenminste, niet bij zo'n track.

Dus ... bouw ff door, zet naast deze basis wat beats op, gewoon ff rustig beginnen met een kick + Clap + hihats, maar dan zonder de fx die je over deze zooi heen heb zitten. En jaag daarna beide (beats & tweetyshit) door een compressortje.
 
ik zal er eens wat aan doen dan
 
Ey

Er zit veels te veel reverb in, en idd niet echt een knallende kick
verder vind ik de beat wel strak opzich.. zou hem alleen iets anders opbouwen.
Alleen vind ik verder er niet echt iets bijzonders in gebeuren..
Luister een snaar de tracks van Pjotr G hier ook op het forum
Kan je wel wat van leren

mzl
 
Luister ook eens naar technoproject is dat wel okay dan?
 
Technoproject bevat iets veel reverb en mist een knallende kick.Een distortion zoals predatohm erop zetten zal hem ook goed doen. Verder zou je dr nog wat meer in kunnen zetten zoals cymbals. En de boel wat compressen als het een fukking Hard techno experience moet worden

Good luck
 
Back
Top