[minimal] Pjotr G - TR Trix 906

Pjotr G

funky lid
Lid sinds
1 november 2001
Berichten
4.580
Locatie
Nieuwkoop
Hallo,

Hier een track/jam gemaakt met alleen een TR 606 en een TR 909 (ff de nieuwe puppy showen :D ). Galm en Delay is van Zoom RFX-1000 en compressie op de main inserts LEM CLX2. Gezien de minimale gear bezetting geen melodie verwachten, mensen :)

Download:
http://homepage.uvt.nl/~s216887/samples/songs/Pjotr_G_-_TR_Trix_906.mp3

Laat maar weten wat je er allemaal van vindt :L

De mix is overigens niet zo ontzettend mooi en ook niet erg luid
 
ik vind het jammie...

nu nog verder uitwerken met iets van een melodie... de basis is dan in ieder geval super....
 
RommelDBom!!

Wauw.

Dit is de fundering voor een groot kasteel!!!!
Ben benieuwd naar het kasteel.

Errug lekkûr.

Gr. G
 
Origineel geplaatst door Gossen
Dit is de fundering voor een groot kasteel!!!!

Vind ik ook wel. Volgens mij zijn hier zeker een heleboel melodieën voor te bedenken.
 
Congratz!

Nu nog een minimoog voor de bassen. ;)

Het klinkt lekker, da's zekert.
 
Doet me denken aan Plastikman met ook zo'n nummmer iets met Fuk erin...:confused:
 
ik ben dit dingetje dus aan het beluisteren op de boxen van mijn zeer oude laptop...
geen denderende boxen dus.
en zelfs dan klinkt het best wel nog leuk!
(al zou ik persoonlijk veel meer filters over je drumpartijtje gegooid hebben. lowpassfilter, bandpass, flanger, andere maffe toestanden, maar het was waarschijnlijk de bedoeling enkel zoals je schreef "je puppy te showen" zeker? ;) )


greetz
 
ja, we houden t een beetje puur c.q. minimaal he :D

tnx voor reacties
 
kopen

kopen

ik ken mensen die dit zouden kopen en draaien!!

zelf zou ik er dan wel op springen enzo ;-) (om 4.30)

complimenten!!
 
Drie hoeraatjes voor de 909 :) (doet het toch altijd weer leuk)
 
Origineel geplaatst door Gran&Tilly
Wauw wat klinkt die open hihat mooi zacht, die op rechts is gepanned, meestal vind ik de 909 hats niet zo.

mijn 909 is gewoon mooi/vet/goed!
 
Origineel geplaatst door Gran&Tilly
Wauw wat klinkt die open hihat mooi zacht, die op rechts is gepanned, meestal vind ik de 909 hats niet zo.

Hier staat ie volgensmij precies op het goede volume die bij de track past en heel goed opgenomen ook. Goeie track!, (ook al is het alleen maar drums.)
 
Back
Top