[techno] Pjotr G - Craving

Pjotr G

funky lid
Lid sinds
1 november 2001
Berichten
4.580
Locatie
Nieuwkoop
Alweer?! ja alweer :W

Vorige track was te Pjotr-Gee-Clichee kennelijk, en daarom ben ik weer aan de slag gegaan met een iets andere sound.

Clavia Nord Rack 2: Noise, synth sound
TR-909: hihat, ride
MC-307: congaatje
E-mu ESI4000 turbo: de rest, percussie
2 x Zoom RFX1000: galm, delay
LEM CLX2: compressie op de main inserts
Shure SM58: het registreren van mijn duistere stem

http://homepage.uvt.nl/~s216887/samples/songs/Pjotr_G_-_Craving.mp3

Ok wat vinden jullie HIER dan van?
 
als eerste: haal even een hipass filter over je eindmix heen!! onwijs veel rotzooi onder de 50hz...

de claps vind ik qua sound niet helemaal lekker...het totaalgeluid is wel erg lekker!
je stem is leuk bewerkt! erg duister idd...

arrangement zit lekker in elkaar :)

lekkere track dus!
 
Ik vind het ook wel een ok plaatje
Super dansbaar etc, en mooi orgineel!

tribal gebeuren
 
Ben het met hansbakker eens, er zit iets niet helemaal lekker in het lage gedeelte van de mix. Ik meen een onbalans te horen tussen het lage en midden gedeelte. Zal de track vanavond thuis op mijn monitors een afluisteren.

Maar: Afgezien daarvan vind ik het een geslaagde track. Wat ook misschien een idee is: Track inkorten en tempo verlagen naar een soort 'deep-house' productie.

De mazzel.
 
Dit is wel lekker! Ik vind het stereobeeld alleen niet zo fijn klinken over koptelefoon. Voor de rest istie erg cool, vooral dat basslijntje. Het loopje loopt heel raar met de beats mee, lijkt alsof ie niet helemaal synced, maar eigenlijk heeft dat wel iets.
 
ik vermoed dat het deel in t laag dat jullie stoort mijn noise sweep is als ik de cutoff laag heb staan. Ik EQ m al zwaar, als ik er echt iets aan wil doen denk ik dat ik de noise apart ff moet opnemen en bewerken voordat ik m in de mix plak. Als het dat al is! In breakdowns lijkt t volgens mij erg, maar zo in de mix?

Voorlopig laat ik m ff met rust :) Bedankt alvast voor t luisteren

Wat er met t stereobeeld mis kan zijn weet ik overigens ook niet?
 
Back
Top